Gjest en skrue løs Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg opererte i leggen for noen år siden, så inni foten er noen skruer og en plate. Nå kjenner jeg en skrue/pinne nede på foten. Jeg har tidligere tatt ut en skrue, da den plutselig sto litt ut under huden. Bør jeg holde foten i ro eller ikke bry meg? Bør jeg gå til legen snarest? (Legene har ferie, så det er kun en vikarlege her nå. Altså vanskelig å få tid.) Ville dere tatt ut alt, også platen? Jeg skulle det en gang, men så sa legen (ikke min men han som skulle operere) at det ikke var nødvendig... Jeg vet skruen kan komme gjennom huden (au!!!!!) om den kommer for langt og jeg ikke gjør noe. Og dette skjer i ferien min... Jeg har ikke vondt. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Forventer du å få et kvalifisert medisinsk svar her blant Hvermansen på Åpent forum....? Isåfall er det ikke i beinet du har en skrue løs.... 0 Siter
Gjest en skrue løs Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Forventer du å få et kvalifisert medisinsk svar her blant Hvermansen på Åpent forum....? Isåfall er det ikke i beinet du har en skrue løs.... Kanskje noen har opplevd det samme? Ingen grunn til å være frekk med meg. 0 Siter
Gjest Kneggen Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kontakt fastlegen din og så sørger h*n for at du får en henvisning til kirug som kan hjelpe skruen på veien ut av beinet ditt. Lykke til! 0 Siter
Gjest en skrue løs Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kontakt fastlegen din og så sørger h*n for at du får en henvisning til kirug som kan hjelpe skruen på veien ut av beinet ditt. Lykke til! Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Fastlege/ vikarlege gir deg henvisning til ortopedisk poliklinikk der de kan fjerne den i lokalbedøvelse. 0 Siter
Gjest en skrue løs Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Fastlege/ vikarlege gir deg henvisning til ortopedisk poliklinikk der de kan fjerne den i lokalbedøvelse. Brukes lokalbedøvelse selv om skruen/pinnen er lang? Takk for svar. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Brukes lokalbedøvelse selv om skruen/pinnen er lang? Takk for svar. Jeg vet ikke engang hvor i benet ditt den sitter, så det er reltivt vanskelig å uttale seg. Hvis det er en større skrue så kan hende de bruker en form for bedøvelse som lammer stedet, men ikke legger deg helt i søvn, men litt tyngre enn bare vanlig lokal. Men du går uansett via fastlegen din, og kan sikkert svare mye bedre enn det jeg kan. 0 Siter
Gjest en skrue løs Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg vet ikke engang hvor i benet ditt den sitter, så det er reltivt vanskelig å uttale seg. Hvis det er en større skrue så kan hende de bruker en form for bedøvelse som lammer stedet, men ikke legger deg helt i søvn, men litt tyngre enn bare vanlig lokal. Men du går uansett via fastlegen din, og kan sikkert svare mye bedre enn det jeg kan. Hei, takk for svar. Jeg gikk til legen i dag, og etter ferien får jeg time på sykehuset. Skruen sitter MIDT i leggen, og kan merkes på siden av foten ytterst(nedenfor "knokkelen"). Den kan lage sår, så jeg håper ikke den beveger seg mer ut.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.