Gå til innhold

Kurt skal bli pappa igjen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fort ja, det kan være nok med første forsøk det.

Gjest tjohoo
Skrevet

Merkelig hva penger kan gjøre med et menneske *sukk*. Jeg blir kvalm av hans oppførsel...

Snorkfrøken
Skrevet

Merkelig hva penger kan gjøre med et menneske *sukk*. Jeg blir kvalm av hans oppførsel...

av nyskjerrighet...

Hva har han gjort som du blir kvalm av?

Skrevet

At man blir skilt og treffer en ny og får barn mener du? Selv om man har barn fra før? Ja det er jo utroooolig kvalm oppførsel!

skorpionfisken
Skrevet

?

Flytta fra samboeren og fått seg kjæreste mener du. Eller det at han beviselig har hatt sex med kjæresten?

Vi vet vel ikke hvilket forhold han og samboeren har hatt de siste årene?

De ble sammen som barn. Jeg har personlig erfaring med at sånne forhold ikke holder hele livet.

Skrevet

av nyskjerrighet...

Hva har han gjort som du blir kvalm av?

Brudd med eksen osv syns jeg er ok, det er sånn som skjer. Vi vet ikke noe om deres liv.

Men derimot å nærme seg 30 år å ikke klare å ha sikker sex, det syns jeg er mer betenkelig.

Ellers liker jeg Kurt, Synger fint å virker sympatisk.

Skrevet

Brudd med eksen osv syns jeg er ok, det er sånn som skjer. Vi vet ikke noe om deres liv.

Men derimot å nærme seg 30 år å ikke klare å ha sikker sex, det syns jeg er mer betenkelig.

Det kan vel hende at de ønsket dette barnet, at det var fullstendig planlagt fra deres side?

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Hehe, sant nok:0)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hadde alle hatt "sikker sex med kjæresten" ville det nok bli temmelig tomt i verden etter hvert.

Gjest kurt og godt
Skrevet

Kanskje han er litt.."kurt" ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...