Gå til innhold

Stort problem!

Anbefalte innlegg

Gjest I hvert fall en E
Skrevet

Mitt problem er at jeg bruker minst størrelse E i bh - vel å merke 80-85E - og jeg finner ikke det i butikkene! Vel - jo, jeg finner i alle andre farger enn det jeg vil ha - svart. Og med stive blonder eller stygge sømmer - jeg liker best en helt enkel stil. Helst ikke spiler, heller, men om jeg finner en som passer som har det, får det gå. Jeg finner bh-er i E størrelse - men alle dem jeg finner, har for stor omkrets - er fra størrelse 95 og oppover - og da er jeg like langt.

Så mitt spørmål på forumet er derfor: Har noen av dere gode tips til hvor jeg kan få tak i svarte bh-er med lite eller ingen blonder og gjerne uten spiler i sånn cirka størrelse 85E? Helst uten å betale en halv hundrelapp for den... Jeg er selv mest fornøyd med en bh fra Svegmark jeg kjøpte på Lindex for _lenge_ siden - og nå er den vekk fra hyllene og ingen kan si om den kommer tilbake igjen!

Helst i Oslo-området - for det er her jeg bor...takk!

Gjest spør Pamela om råd
Skrevet

"Helst uten å betale en halv hundrelapp for den... " Hvor mye tenkte du å betale da ? 25-30 kr eller noe ?

Gjest I hvert fall en E
Skrevet
  spør Pamela om råd skrev (På 5.7.2005 den 11.00):

"Helst uten å betale en halv hundrelapp for den... " Hvor mye tenkte du å betale da ? 25-30 kr eller noe ?

Oi da! Skrivefeil - jeg mente naturligvis en halv _tusen_lapp!

De jeg kjøpte på Lindex koster 229 - i en spesialforretning gikk jeg ut med en til 450 engang - og den har jeg nesten aldri brukt - fordi den var så - stiv og ekkel. Æsj! Det er ergelige kroner!

Men - Pamela - kanskje du vet av et sted jeg kan få tak i noe til under en halv 1000-lapp?

Gjest et forslag
Skrevet
  I hvert fall en E skrev (På 5.7.2005 den 11.24):

De jeg kjøpte på Lindex koster 229 - i en spesialforretning gikk jeg ut med en til 450 engang - og den har jeg nesten aldri brukt - fordi den var så - stiv og ekkel. Æsj! Det er ergelige kroner!

Men - Pamela - kanskje du vet av et sted jeg kan få tak i noe til under en halv 1000-lapp?

Forretninger som har moter for store damer? (Pip?)

Gjest spør  Pamela om råd
Skrevet
  I hvert fall en E skrev (På 5.7.2005 den 11.24):

Jeg bruker 75B, så jeg har ofte motsatt problem. Har desverre ikke noen tips å gi deg.

Skrevet

Kanskje Triumph har noe som passer? Jeg bruker 75D og synes jeg har problemer med å finne noe, men det har jeg tydelivis ikke. Har nettopp funnet en super en fra Triumph til kr. 329,-. Cubus forhandler Triumph i alle fall.

Du sier ikke hvor i landet du bor, men bor du i en av de større byene så finnes det jo spesialforretninger for undertøy, de bør kunne hjelpe deg.

Skrevet
  et forslag skrev (På 5.7.2005 den 11.49):

Forretninger som har moter for store damer? (Pip?)

Det ligger en kjempefin butikk på st.hanshaugen. Jeg bruker E i bh størrelse - og denne butikken har absolutt alt jeg kan tenke meg. Og man får kjempegod service. Husker ikke navnet i farten - men den ligger like ved den bruktbok butikken der oppe. Hvis du er interessert så kan jeg finne navnet til deg senere.

Jeg og mange av mine veninner er faste kunder!

Gjest I hvert fall en E
Skrevet
  mimer skrev (På 5.7.2005 den 13.09):

Det ligger en kjempefin butikk på st.hanshaugen. Jeg bruker E i bh størrelse - og denne butikken har absolutt alt jeg kan tenke meg. Og man får kjempegod service. Husker ikke navnet i farten - men den ligger like ved den bruktbok butikken der oppe. Hvis du er interessert så kan jeg finne navnet til deg senere.

Jeg og mange av mine veninner er faste kunder!

Hei! Var innom den butikken du nevnte i går, men fant dessverre bare stive og ubehagelige bh-er til over 400 kroner...

Gikk seinere ned på Lindex og fant flere bh-er som kunne ha vært ok der - i avdelingen Generous. Problemet er bare at de er beregnet på damer som er drøyere rundt brystet enn jeg er - jeg må ha 80 eller 85, det minste jeg fant var 90.

Det er faktisk et kompleks for meg,dette - egentlig burde jeg vel kjøpe opp 10 bh-er hver gang jeg finner noe jeg liker - så jeg har for noen år framover...eller begynne å spare til operasjon.

Skrevet
  I hvert fall en E skrev (På 6.7.2005 den 9.28):

Hei! Var innom den butikken du nevnte i går, men fant dessverre bare stive og ubehagelige bh-er til over 400 kroner...

Gikk seinere ned på Lindex og fant flere bh-er som kunne ha vært ok der - i avdelingen Generous. Problemet er bare at de er beregnet på damer som er drøyere rundt brystet enn jeg er - jeg må ha 80 eller 85, det minste jeg fant var 90.

Det er faktisk et kompleks for meg,dette - egentlig burde jeg vel kjøpe opp 10 bh-er hver gang jeg finner noe jeg liker - så jeg har for noen år framover...eller begynne å spare til operasjon.

Finner ofte store cuper med 80-85 rundt på Lindex jeg. Du var sikkert bare uheldig og fant en butikk der det var utsoligt for akkurat de størrelsene. Kjøper alle bhene mine på Lindex, den sorten med vatterte cuper og blomsterblonder på stroppene er veldig behagelig.

Gjest noen forslag
Skrevet

Det bør ikke være vanskelig å finne det du trenger i undertøysforretningene i sentrum av Oslo - f.eks. ligger det en like ved Steen og Strøm, en i Bogstadveien, og en nederst i Frognerveien. De pleier alle å ha godt utvalg til moderate priser.

Dersom du ikke hadde ønsket deg en svart bh, så ville jeg ha foreslått at du prøvde triumf sin tri-action. Den finner du i alle størrelser både på cubus, lindex, bogerud tekstil mm - du må bare bruke litt tid til å lete deg gjennom hyllene. Koster ca 300 tror jeg.

Skrevet

Var synd du ikke fant noen BH da! Jeg har funnet flere - men jeg liker de med spiler jeg da. Men de er litt dyre der.

Du slipper å betale for operasjon selv. Fastlegen min sier at man kan få dekket denne operasjonen nå . Eneste kriteriet er at du har en BMI under 28!

Jeg er veldig plaget med disse puppene mine - nakke og skuldre. Men jeg utsetter operasjonen litt til - for jeg har så lyst på flere barn.

Kjenner flere som har operert seg og de er kjempefornøyde!!

Gjest I hvert fall en E
Skrevet
  noen forslag skrev (På 6.7.2005 den 11.13):

Det bør ikke være vanskelig å finne det du trenger i undertøysforretningene i sentrum av Oslo - f.eks. ligger det en like ved Steen og Strøm, en i Bogstadveien, og en nederst i Frognerveien. De pleier alle å ha godt utvalg til moderate priser.

Dersom du ikke hadde ønsket deg en svart bh, så ville jeg ha foreslått at du prøvde triumf sin tri-action. Den finner du i alle størrelser både på cubus, lindex, bogerud tekstil mm - du må bare bruke litt tid til å lete deg gjennom hyllene. Koster ca 300 tror jeg.

Den fra triumph, tri-action, høres interessant ut...men de andre - jeg synes at slike små spesialforretninger bare har "damete" bh-er - slike med sømmen midt på som vises gjennom klær og enorme skåler - virkelig ikke min stil. Jeg er da ikke _så_ gammel, liksom... Har du funnet behagelige og myke bh-er i slike butikker, altså?

Gjest I hvert fall en E
Skrevet
  mimer skrev (På 6.7.2005 den 11.51):

Var synd du ikke fant noen BH da! Jeg har funnet flere - men jeg liker de med spiler jeg da. Men de er litt dyre der.

Du slipper å betale for operasjon selv. Fastlegen min sier at man kan få dekket denne operasjonen nå . Eneste kriteriet er at du har en BMI under 28!

Jeg er veldig plaget med disse puppene mine - nakke og skuldre. Men jeg utsetter operasjonen litt til - for jeg har så lyst på flere barn.

Kjenner flere som har operert seg og de er kjempefornøyde!!

Supert! Da er det bare å slanke seg, her - for min BMI har nok sneket seg over 28 i det siste!

Gjest noen forslag
Skrevet
  I hvert fall en E skrev (På 6.7.2005 den 11.53):

Den fra triumph, tri-action, høres interessant ut...men de andre - jeg synes at slike små spesialforretninger bare har "damete" bh-er - slike med sømmen midt på som vises gjennom klær og enorme skåler - virkelig ikke min stil. Jeg er da ikke _så_ gammel, liksom... Har du funnet behagelige og myke bh-er i slike butikker, altså?

Funnet myke og gode alternativer i spesialbutikkene, og jeg foretrekker også uten spile.

Men jeg har også blitt tilbudt håpløse modeller til over tusen kroner stykket...

Gjest noen forslag
Skrevet

Litt overrasket over at du ikke fant noe i den butikken, men det var kanskje fordi du ser etter en svart. Jeg var der for noen uker siden og fikk tak i flere gode blant annet naturfarvet. Betalte under 400 for alle, og fikk tilogmed litt kvantumsrabatt fordi jeg kjøpte 3 stk. (Bruker 80D eller E)

Kanskje du kunne spørre om noen av de hvite også kan skaffes i svart og la dem bestille?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...