Gjest glaice Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Skal til Bergen til helga, får en hel dag i Bergen + en ettermiddag og 2 kvelder. Hva skal vi prioritere? Vi er 2 voksne. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Har dere ikke vært i Bergen før ville jeg tatt en tur på Fløien og Ulriken. Akvariet er også ok. Og så har du Nordnesparken rett bak Akvariet om det er fint vær, så kan dere bade. En utepils på USF er og å foretrekke. Der kan du få ett pledd om du fryser. Er du kulturelt interessert kan du jo besøke Gamlehauge og museene på bryggen. Fisektorget er jeg ikke så veldig imponert over men... Kos dere i Bergen i helgen. Jeg skal på båttur så vi treffes ikke ) Mvh 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hva hvis en er mamma med tre barn på 1, 4 og 6 år, og bare er i Bergen én dag, uten bil? Vi reiser til Voss og skal være der et par uker, og jeg vurderer å ta med ungene til Bergen med tog en dag. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hva hvis en er mamma med tre barn på 1, 4 og 6 år, og bare er i Bergen én dag, uten bil? Vi reiser til Voss og skal være der et par uker, og jeg vurderer å ta med ungene til Bergen med tog en dag. Da ville jeg tatt de med til akvariet, det er en fin opplevelse for store og små. 0 Siter
Gjest iron man Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Bergen kunstmuseum hvis dere er interessert i kunst. Ellers liker jeg å bare gå rundt i trange smau. Fløyen er også fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.