Gjest e-bay(paypal) Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Trenger ikke direkte oversettelse på alt, bare hva jeg skal gjøre og hvor jeg finner denne koden. Your unique Expanded Use Number was sent to your credit card ending in 8881 on Jul. 2, 2005. How to enter your Expanded Use Number PayPal has charged a $1.95 USD Expanded Use Fee to your credit card. You can obtain and enter your Expanded Use Number by following the steps below: 1. In the item description section of your next credit card statement, your 4-digit Expanded Number will be printed next to the $1.95 USD PayPal Expanded Use Fee (example, PayPal 1234*(EXPUSE)). Check your next statement to find your unique Expanded Use Number. 2. Click the link below and type in your unique Expanded Use Number: https://www.paypal.com/row/MEM-NUMBER If you access your credit card statement online, it may take up to 4 business days for your Expanded Use Number to appear. If you don't have online access to your credit card statement, please wait for your printed statement to arrive in the mail.* After you have entered your Expanded Use Number, your enrollment will be complete. 0 Siter
Ginniey Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du må følge linken og plotte inn ditt Expanded Use Number. Du har sikkert fått dette nummeret i en separat mail eller noe. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du må følge linken og plotte inn ditt Expanded Use Number. Du har sikkert fått dette nummeret i en separat mail eller noe. Koden skal stå på kredittkortfakturaen... 0 Siter
Gjest ebay(paypal) Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du må følge linken og plotte inn ditt Expanded Use Number. Du har sikkert fått dette nummeret i en separat mail eller noe. Nei det er akkurat det jeg ikke forstår, har ikke koden.Og har slettet alle mail så jeg kan ikke se om jeg har fått de på mail:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.