Gå til innhold

hjelp!oversettelse fra engelsk til norsk

Anbefalte innlegg

Gjest e-bay(paypal)
Skrevet

Trenger ikke direkte oversettelse på alt, bare hva jeg skal gjøre og hvor jeg finner denne koden.

Your unique Expanded Use Number was sent to your credit card ending in 8881 on Jul.

2, 2005.

How to enter your Expanded Use Number

PayPal has charged a $1.95 USD Expanded Use Fee to your credit card. You can obtain

and enter your Expanded Use Number by following the steps below:

1. In the item description section of your next credit card statement, your 4-digit

Expanded Number will be printed next to the $1.95 USD PayPal Expanded Use Fee

(example, PayPal 1234*(EXPUSE)). Check your next statement to find your unique

Expanded Use Number.

2. Click the link below and type in your unique Expanded Use Number:

https://www.paypal.com/row/MEM-NUMBER

If you access your credit card statement online, it may take up to 4 business days

for your Expanded Use Number to appear. If you don't have online access to your

credit card statement, please wait for your printed statement to arrive in the

mail.*

After you have entered your Expanded Use Number, your enrollment will be complete.

Skrevet

Du må følge linken og plotte inn ditt Expanded Use Number. Du har sikkert fått dette nummeret i en separat mail eller noe.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du må følge linken og plotte inn ditt Expanded Use Number. Du har sikkert fått dette nummeret i en separat mail eller noe.

Koden skal stå på kredittkortfakturaen...

Gjest ebay(paypal)
Skrevet

Nei det er akkurat det jeg ikke forstår, har ikke koden.Og har slettet alle mail så jeg kan ikke se om jeg har fått de på mail:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...