Gå til innhold

Hvorfor??


Gjest Tussi-jente21

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi-jente21

Hvorfor skal livet være så urettferdig?Hvorfor må noen slite med depresjon mens andre slipper?Life sucks ass....

Har hatt det sånn siden jul nå, og hvor lenge må jeg ha det sånn?Går det ikke over snart.

Tenker på overdoser hele tiden, og har tatt mange overdoser iløpe av dette halve året som er gått.

Har prøvd ad. men ingenting hjelper :( Hva i huleste hjelper da?

Ønsker bare å sove sove sove for tiden, orker ikke gjøre noe. Depresjonen har tatt helt overhånd på meg :(

Idag bare gråter jeg for ingenting. Eller jo, grunnen til at jeg gråter er at jeg har det så uendelig vondt inni meg.

Hva skal jeg gjøre?Be om innleggelse?(i og med jeg tenker på overdose hele tiden)?

Jeg trenger hjelp.....

Sorry, dette ble bare dumt. Vet jeg bare er helt teit.....dumme dumme meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Hvorfor har du vondt inni deg? (Du behøver ikke svare her, men tenke over det selv.) Ønsker deg alt godt! Du kommer "opp" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the girl

Vær stolt av deg selv:

Du innrømmer din egen depresjon.

Du har tatt kontakt med folk som kan hjelpe (siden du allerede har prøvd AD)

Du greier å gåte.

Du er tøff nok til å skrive inn her om dine problemer.

Om du er21 år (i følge sign) har du store deler av ditt unge liv igjen, Alt det du gjør er kanskje veien ut av depresjonen. Tenk for en erfaring det kan være om du greier å kjempe deg over til en bedre hverdag.

ps: Snakk med legen din ang. innleggelse, han greier nok å vurdere situasjonen bedre enn noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått lenge på AD? Kunne høyere dose være noe å prøve? Eller kanskje et annet AD? Hvis du ikke allerede har kontakt med psykolog/psykiater el. bør du ta det opp med legen din snarest.

Ta spørsmålet om innleggelse opp med legen/behandleren din. Du bør nok i alle fall ha tettere oppfølging nå i denne vanskelige perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizzibeth

Du har gjentatte dype depresjoner, så ille at du må ta overdoser for å dempe lidelsestrykket. AD har ikke hatt effekt. Jeg sier, prøv lamictal eller litium eller begge.

Så dype depresjoner kan godt være bipolare. Kjenner meg igjen i den ENORME smerten inni deg der du gråter og gråter. Jeg hadde det sånn, men jeg er helt bra nå, etter at jeg fikk rett medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...