nyca Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 med senebetennelse og andre "vaske-lidelser" er endelig oppfunnet! Kjøpte på butikken i dag en liten pakke med to hvite svamper oppi. De er av et litt "rart" materiale og er til å fjerne flekker med. Jeg har sorte/hvite belegg fliser i stua mi, noe som dritten setter seg veldig godt på, spesielt med hjelp fra to hunder. Har nå ligge litt på kne og skrubbet, og det som var så genialt var at jeg trengte ikke å ta særlig hardt i. Jeg bare dro dritten av! Helt supert! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Er de sånn ca 10 cm lange og 1 cm tykke? Fjærlette? Så slike sist jeg var på butikken, som skulle fjerne flekker.. var vel en Ultra-butikk, tror jeg. Tar du bare vann på da, eller? 0 Siter
nyca Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Er de sånn ca 10 cm lange og 1 cm tykke? Fjærlette? Så slike sist jeg var på butikken, som skulle fjerne flekker.. var vel en Ultra-butikk, tror jeg. Tar du bare vann på da, eller? Denne pakken kjøpte jeg på Kiwi. Scotch Brite het den. Høres like ut etter beskrivelsen din. Kun vann ja... Geniale!! 0 Siter
nyca Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Hva heter dette produktet? Scotch Brite heter det.. ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Denne pakken kjøpte jeg på Kiwi. Scotch Brite het den. Høres like ut etter beskrivelsen din. Kun vann ja... Geniale!! Tror du de funker på speil? 0 Siter
nyca Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Tror du de funker på speil? Mye mulig... Jeg tok den på kjøkkenbenken, på noen "farge-flekker" som har "grodd" inn om du forstår... Jeg har gnidd og gnidd.. I dag gikk de jaggu bort!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Mye mulig... Jeg tok den på kjøkkenbenken, på noen "farge-flekker" som har "grodd" inn om du forstår... Jeg har gnidd og gnidd.. I dag gikk de jaggu bort!! Høres utrolig bra ut! Hjeeelp, jeg er blitt kjerring!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.