Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med senebetennelse og andre "vaske-lidelser" er endelig oppfunnet!

Kjøpte på butikken i dag en liten pakke med to hvite svamper oppi. De er av et litt "rart" materiale og er til å fjerne flekker med. Jeg har sorte/hvite belegg fliser i stua mi, noe som dritten setter seg veldig godt på, spesielt med hjelp fra to hunder. Har nå ligge litt på kne og skrubbet, og det som var så genialt var at jeg trengte ikke å ta særlig hardt i. Jeg bare dro dritten av! Helt supert!

Skrevet

Er de sånn ca 10 cm lange og 1 cm tykke? Fjærlette? Så slike sist jeg var på butikken, som skulle fjerne flekker.. var vel en Ultra-butikk, tror jeg. Tar du bare vann på da, eller?

Skrevet

Er de sånn ca 10 cm lange og 1 cm tykke? Fjærlette? Så slike sist jeg var på butikken, som skulle fjerne flekker.. var vel en Ultra-butikk, tror jeg. Tar du bare vann på da, eller?

Denne pakken kjøpte jeg på Kiwi. Scotch Brite het den. Høres like ut etter beskrivelsen din. Kun vann ja... Geniale!!

Skrevet

Hva heter dette produktet?

Scotch Brite heter det.. ;o)

Skrevet

Denne pakken kjøpte jeg på Kiwi. Scotch Brite het den. Høres like ut etter beskrivelsen din. Kun vann ja... Geniale!!

Tror du de funker på speil?

Skrevet

Tror du de funker på speil?

Mye mulig... Jeg tok den på kjøkkenbenken, på noen "farge-flekker" som har "grodd" inn om du forstår... Jeg har gnidd og gnidd.. I dag gikk de jaggu bort!!

Skrevet

Mye mulig... Jeg tok den på kjøkkenbenken, på noen "farge-flekker" som har "grodd" inn om du forstår... Jeg har gnidd og gnidd.. I dag gikk de jaggu bort!!

Høres utrolig bra ut!

Hjeeelp, jeg er blitt kjerring!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...