Gå til innhold

Plagsomme tanker


MrErnest

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker på hvordan jeg kan "kutte ut" negativ tankegang. Dama mi reiser på tur i dag, skal være borte 14 dager. Og jeg plages veldig av negative tanker, og tenker også på hvordan i alle dager jeg skal overleve uten henne i hele 14 dager. Var så ille en gang at jeg kastet opp. Heldigvis vet ikke dama om dette. Hun gleder seg til å reise, o g jeg viser at jeg gleder meg med henne! Men tankene er der hele tiden. Og går ut over søvnen min. Jeg sover dårlig, er rastløs, og dama ser at jeg er sliten. Men jeg har ikke sakt noe til henne enda. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the girl

Hva er du redd for at skal skje når hun er borte? (trenger ikke å svare her. Ulykke, utroskap eller bare savn?)

Tror alle par har godt av en liten pause inn i mellom, 14 dager går rasende fort! Og så er det så fint når man møtes igjen....

Du kan si at du er litt bekymret, uten å gi henne dårlig samvittighet. Nå har jo alle mobiltelefon og tekstmeldinger er enkle og ikke så masete å sende, det kan være nok til å roe seg ned på en dag.

Prøv å finn på masse gøy når hun er borte, da går tiden så mye fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for at skal skje når hun er borte? (trenger ikke å svare her. Ulykke, utroskap eller bare savn?)

Tror alle par har godt av en liten pause inn i mellom, 14 dager går rasende fort! Og så er det så fint når man møtes igjen....

Du kan si at du er litt bekymret, uten å gi henne dårlig samvittighet. Nå har jo alle mobiltelefon og tekstmeldinger er enkle og ikke så masete å sende, det kan være nok til å roe seg ned på en dag.

Prøv å finn på masse gøy når hun er borte, da går tiden så mye fortere.

Hei the girl, jo...jeg er nok redd for utroskap. Selv om jeg ikke har grunn til det så vet en jo aldri hva som skjer på en tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the girl

Hei the girl, jo...jeg er nok redd for utroskap. Selv om jeg ikke har grunn til det så vet en jo aldri hva som skjer på en tur....

Utroskap er en naturlig redsel, i sunne doser, når den kjære reiser bort. Men du sier at du ikke har noen grunn til det, da må du bare prøve å stole på henne. Kanskje er også hun redd for hva du kan finne på når hun er borte?

Kan du snakke med henne om dette? Jeg kan snakke med min kjære om slike ting og vi har ganske like tanker om temaet. Vi pleier å ha tekstmeldingkontakt og små telefonsamtaler om det blir lange adskillelser. Uten å ha helt faste avtaler, da blir man bare hysterisk for alt mulig om det ikke passer for den andre parten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykketil

Hei the girl, jo...jeg er nok redd for utroskap. Selv om jeg ikke har grunn til det så vet en jo aldri hva som skjer på en tur....

Jeg syns du skulle snakke med henne om dette,uten å bebreide henne for din redsel for utroskap.Hvis det er snakk om en sydentur så skjønner jeg godt at du er redd for det (det tror jeg alle hadde tenkt på),men så lenge dere er glad i hverandre og kan være åpne om ting, gjelder det å prøve å tenke på noe positivt.Du trenger sikkert å bygge opp selvtilliten din også.Hun gleder seg til å komme bort, men gleder seg nok minst like mye til å komme tibake til deg.Da har hun savnet deg og er glad for å være hjemme hos deg. Syns dere bør ha en viss grad av kontakt mens hun er borte, via sms og telefon (med mindre det gjør situasjonen verre for deg).Hvis du har noen å være sammen med de 14 dagene selv så prøv på det, så går tiden litt fortere og tankene over på andre ting.Prøv å finne noe som kan være kjekt for deg også, så du ikke bare sitter og grubler hjemme alene.

Håper dere finner en løsning.

Lykke til og vær åpen om hvordan du føler det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er en naturlig redsel, i sunne doser, når den kjære reiser bort. Men du sier at du ikke har noen grunn til det, da må du bare prøve å stole på henne. Kanskje er også hun redd for hva du kan finne på når hun er borte?

Kan du snakke med henne om dette? Jeg kan snakke med min kjære om slike ting og vi har ganske like tanker om temaet. Vi pleier å ha tekstmeldingkontakt og små telefonsamtaler om det blir lange adskillelser. Uten å ha helt faste avtaler, da blir man bare hysterisk for alt mulig om det ikke passer for den andre parten.

Jeg har aldri sett en jente, altså dama mi...grått så mye , og ikke hatt lyst å reise. Og hun ville til og med la være en periode. Fordi hun ikke ville miste en dag uten meg...Forstår i grunn ikke hva det er jeg tenker på....men men. Tanker er tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lykketil

Jeg har aldri sett en jente, altså dama mi...grått så mye , og ikke hatt lyst å reise. Og hun ville til og med la være en periode. Fordi hun ikke ville miste en dag uten meg...Forstår i grunn ikke hva det er jeg tenker på....men men. Tanker er tanker

Har du blitt sviktet før av noen andre før dere ble sammen siden du sliter så veldig med disse tankene?

Det at hun gråter over ikke å få være sammen med deg hver dag og at hun til og med ville la være å reise en periode viser hvor stor pris hun setter på deg.

Hun vil ikke ha noen annen enn deg og er vel sikkert bare så lei seg for at du ikke kunne bli med på reisen, så dere kunne kost dere sammen begge to.Det å skulle være en part som skal reise fra den andre for en stund når en vet den har det vondt i annens fravær gjør noe med den som reiser også.Hun klarer ikke bare å legge deg til side og det skal hun ikke heller, men dette skal du klare å overvinne med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt sviktet før av noen andre før dere ble sammen siden du sliter så veldig med disse tankene?

Det at hun gråter over ikke å få være sammen med deg hver dag og at hun til og med ville la være å reise en periode viser hvor stor pris hun setter på deg.

Hun vil ikke ha noen annen enn deg og er vel sikkert bare så lei seg for at du ikke kunne bli med på reisen, så dere kunne kost dere sammen begge to.Det å skulle være en part som skal reise fra den andre for en stund når en vet den har det vondt i annens fravær gjør noe med den som reiser også.Hun klarer ikke bare å legge deg til side og det skal hun ikke heller, men dette skal du klare å overvinne med tiden.

Vel, ville bare takke alle sammen for svar! Og jeg har faktisk klart å slå meg til ro med at hun kommer tilbake!! Rart, men plutselig så fant jeg roen! Og nå vet jeg hun koser seg! Og dagen snart kommer der vi skal ha en romantisk helg sammen! Skal overaske henne med en hotell weekend i bergen! Takk alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for at skal skje når hun er borte? (trenger ikke å svare her. Ulykke, utroskap eller bare savn?)

Tror alle par har godt av en liten pause inn i mellom, 14 dager går rasende fort! Og så er det så fint når man møtes igjen....

Du kan si at du er litt bekymret, uten å gi henne dårlig samvittighet. Nå har jo alle mobiltelefon og tekstmeldinger er enkle og ikke så masete å sende, det kan være nok til å roe seg ned på en dag.

Prøv å finn på masse gøy når hun er borte, da går tiden så mye fortere.

Jada, sitter her jeg da, faktisk så har dagene godt ganske fort! Og jeg har hatt det ganske gøy selv. Bare 7 dager til dama kommmer hjem! Har pratet med henne et par ganger på telfonen, og alt er bare bra! Og i morgen er det fredag, så er helgen borte vekk..og tenk, bare 3 dager igjen på mandag!!! Og da folkens...da har jeg en STOR overaskelse på gang. Jeg har kjøpt ringer, og skal fri!!! Booket hotell for en romantisk helg sammen har jeg også gjort! Så får en håpe da, blir det ja? Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramina

Jada, sitter her jeg da, faktisk så har dagene godt ganske fort! Og jeg har hatt det ganske gøy selv. Bare 7 dager til dama kommmer hjem! Har pratet med henne et par ganger på telfonen, og alt er bare bra! Og i morgen er det fredag, så er helgen borte vekk..og tenk, bare 3 dager igjen på mandag!!! Og da folkens...da har jeg en STOR overaskelse på gang. Jeg har kjøpt ringer, og skal fri!!! Booket hotell for en romantisk helg sammen har jeg også gjort! Så får en håpe da, blir det ja? Takk for alle svar!!

Oy, oy, oy :)

Håper du fortsatt koser deg mens hun er borte, at hun koser seg, at tiden går fort, at dere får en strålende planlagt helg og at hun sier JA.

Lykke til

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sitter her jeg da, faktisk så har dagene godt ganske fort! Og jeg har hatt det ganske gøy selv. Bare 7 dager til dama kommmer hjem! Har pratet med henne et par ganger på telfonen, og alt er bare bra! Og i morgen er det fredag, så er helgen borte vekk..og tenk, bare 3 dager igjen på mandag!!! Og da folkens...da har jeg en STOR overaskelse på gang. Jeg har kjøpt ringer, og skal fri!!! Booket hotell for en romantisk helg sammen har jeg også gjort! Så får en håpe da, blir det ja? Takk for alle svar!!

Oj! Så romantisk da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest answers that matter

Vel, ville bare takke alle sammen for svar! Og jeg har faktisk klart å slå meg til ro med at hun kommer tilbake!! Rart, men plutselig så fant jeg roen! Og nå vet jeg hun koser seg! Og dagen snart kommer der vi skal ha en romantisk helg sammen! Skal overaske henne med en hotell weekend i bergen! Takk alle sammen!!!

I et voksent forhold med gode framtidsutsikter takler man å være fra hverandre i to uker. To trær kan ikke vokse hvis de står for nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...