Freya Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Vurderer å kjøpe noe sminke på strawberrynet.com. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan ordlegge meg for å unngå at jeg må betale toll hvis jeg bestiller for over 200 kr (noe jeg kommer til å gjøre)? Bestilte der en gang før, men da glemte jeg å si fra, så jeg måtte betale toll (moms?) da pakken kom. Irriterende, da det ble like dyrt som å kjøpe det på et parfymeri her. Noen tips? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 jeg har handlet der. jeg sa i fra via mail på forhånd, det ble ikke gjort noe med det (første gang jeg bestillte). har hørt andre som bestiller ofte og til de blir det visst nedskrevet sum. uansett, når jeg fikk toll og avgifter på det så var det bare å sende de en mail med bilde av kvittering for betalte utgifter, så satte de inn pengene på kontoen min like etter 0 Siter
Freya Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 jeg har handlet der. jeg sa i fra via mail på forhånd, det ble ikke gjort noe med det (første gang jeg bestillte). har hørt andre som bestiller ofte og til de blir det visst nedskrevet sum. uansett, når jeg fikk toll og avgifter på det så var det bare å sende de en mail med bilde av kvittering for betalte utgifter, så satte de inn pengene på kontoen min like etter Hvordan ordla du deg når du sendte en mail for å få dem til å skrive ned summen på pakken? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvordan ordla du deg når du sendte en mail for å få dem til å skrive ned summen på pakken? Dette skrev jeg: I was wondering if there is any possibility that you can label the package I have ordered as a gift, or understate the value of it, so that duty won't be charged in my country? Yours sincerely, xxx> Sikkert ikke helt tipp topp engelsk, men skal nå funke husk å skriv ordenummer i emnefeltet på e-mailen! Men som sagt, jeg fikk fortsatt avgifter på pakken når den kom, men sendte da en mail til strawberrynet og fikk tilbake de avgifter jeg hadde betalt. Da sendte jeg e-mail med denne teksten: As encouraged to on your web page, under the answer to the question "Will there be any taxes/customs duties?", I am sending you a picture of the receipt for the fees I have paid when collecting the package.> lykke til! 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Dette skrev jeg: I was wondering if there is any possibility that you can label the package I have ordered as a gift, or understate the value of it, so that duty won't be charged in my country? Yours sincerely, xxx> Sikkert ikke helt tipp topp engelsk, men skal nå funke husk å skriv ordenummer i emnefeltet på e-mailen! Men som sagt, jeg fikk fortsatt avgifter på pakken når den kom, men sendte da en mail til strawberrynet og fikk tilbake de avgifter jeg hadde betalt. Da sendte jeg e-mail med denne teksten: As encouraged to on your web page, under the answer to the question "Will there be any taxes/customs duties?", I am sending you a picture of the receipt for the fees I have paid when collecting the package.> lykke til! Tusen takk! *smask* Er ikke så god på sånn "formell" engelsk, sjø. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Tusen takk! *smask* Er ikke så god på sånn "formell" engelsk, sjø. hehe, jeg sleit en del jeg og ja, for å få til å formulere meg. bare hyggelig å kunne hjelpe lykke til med ordren, håper alt ordner seg. (sånn ps, jeg bestillte rett før jul, kan være derfor de ikke fikk skrevet ned verdien i og med det var mye ordrer da) 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 hehe, jeg sleit en del jeg og ja, for å få til å formulere meg. bare hyggelig å kunne hjelpe lykke til med ordren, håper alt ordner seg. (sånn ps, jeg bestillte rett før jul, kan være derfor de ikke fikk skrevet ned verdien i og med det var mye ordrer da) Får vente til jeg får lønn igjen nå da, har vært litt shoppegal i det siste... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Får vente til jeg får lønn igjen nå da, har vært litt shoppegal i det siste... hehe, blir da det av sommervarmen 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 hehe, blir da det av sommervarmen Uff ja, skummelt dette. Var med samboeren på en sportsbutikk i sta, selvfølgelig "måtte" jeg bare kjøpe meg noen nye sandaler da. Hihi. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Bestilt flere ganger, alltid gått bra. Men bestiller som regel for under 200 kroner, stress å styre med moms-greiene. 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Bestilt flere ganger, alltid gått bra. Men bestiller som regel for under 200 kroner, stress å styre med moms-greiene. Det er jo mye som koster oppunder 200 kr, blir litt puslete å bestille bare en og en ting. Men det er jo ikke noe frakt, så det går jo an. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det er jo mye som koster oppunder 200 kr, blir litt puslete å bestille bare en og en ting. Men det er jo ikke noe frakt, så det går jo an. Puslete nei? Slik får du mer rabatt Jeg får 10% på alle varer nå 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Puslete nei? Slik får du mer rabatt Jeg får 10% på alle varer nå Hm, kanskje det var litt lurt det da! Bare så synd at den øyenskyggen jeg har lyst på koster over 300 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.