Gjest fotballmoren:-) Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg var ute med barna mine idag og noen kammerater av dem. Vi sparket fotball i noen timer, og nå har jeg utrolig vondt i den ene foten. På forsiden av låret. Klarer ikke å strekke forsiden av det høyre låret. Er det noen som har en ide om hva jeg kan ha gjort meg? Kankskje forstrekt en muskel? Hvor lang tid tar i såfall dette før det blir bra igjen? Skal på ferie i morgen og vil ikke gå å halte i mange dager. Er det noe jeg kan gjøre selv for å bli bedre? Håper noen som har peiling har noen tips:-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 stakkars deg du ville jo bare være snill jo. prøv å finne det vondeste punktet med finger tuppen. beveg beinet til du kjenner det værst, så trykker du hardt i to minutter. lykke til!! god ferie 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe, så lenge du ikke er vant til å sparke fotball, så er det ikke noe rart du får vondt etter å ha gjort dette i noen timer. Du bruker muskler du ikke har brukt på mange ti-år eller aldri har brukt ordentlig. Musklaturen reagerer på det:-) Jeg er rimelig godt trent, men trener ikke fotball. Jeg sparket med noen unger i ca. 1,5 time og jeg skal si jeg oppdaget muskler som jeg trodde jeg ikke hadde. Det svei i lårene og hadde vondt i legger og hofter:-) Det går over om en ukes tid:-) En annen mulighet er at du sparket mer fotball, men ta det da veldig rolig. Da får du myket opp igjen. Du er ingen ungsau lenger vet du, så kroppen tåler ikke det samme som i yngre dager:-) 0 Siter
Gjest fotballmoren:-) Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe, så lenge du ikke er vant til å sparke fotball, så er det ikke noe rart du får vondt etter å ha gjort dette i noen timer. Du bruker muskler du ikke har brukt på mange ti-år eller aldri har brukt ordentlig. Musklaturen reagerer på det:-) Jeg er rimelig godt trent, men trener ikke fotball. Jeg sparket med noen unger i ca. 1,5 time og jeg skal si jeg oppdaget muskler som jeg trodde jeg ikke hadde. Det svei i lårene og hadde vondt i legger og hofter:-) Det går over om en ukes tid:-) En annen mulighet er at du sparket mer fotball, men ta det da veldig rolig. Da får du myket opp igjen. Du er ingen ungsau lenger vet du, så kroppen tåler ikke det samme som i yngre dager:-) Nei jeg er visst tydeligvis ikke så ung og sprek som jeg trodde at jeg var:-) Må vel ta det litt med ro neste gang, selv om jeg syns det er vel flaut å gå å halte etter å ha spillt fotball med et par 2 klassinger:-D Sparket mye fotball i yngre dager, og syns det er kjempekjekt at eldste sønnen i huset endelig har fått sansen for fotball. SÅ jeg må nok bare trene meg, for det er jo kjempegøy å være med. Det varer vel ikke mange årene før de ikke vil ha meg med så jeg må benytte sjansen mens jeg kan...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.