Gå til innhold

Å kjøpe kondomer...

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

...er flaut!

Utrolig teit. Jeg er langt over 30 år, voksen, har mann og barn - likevel, eller kanskje derfor - synes jeg det er pinlig å kjøpe kondomer.

Utrolig sjelden jeg gjør det, går på mini-pille, men pga en diaré for halvannen uke siden måtte jeg kjøpe i dag. Vi brukte opp siste rest av forrige pakning i forgårs...

Ung (dvs

Så teit at jeg blir flau!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

7

• flisa

6

• mrxx

4

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Hehe!

Overlater sånt til gubben, jeg....

Ja, han skullle kjøpe det i går kveld, men kom hjem uten kondomer. Glemte å spørre hvorfor - sannynligvis fant ham dem ikke, og ville ikke spørre.

Forrige gang vi skulle ha, kjøpte vi på bensinstasjon. Han ville ikke inn, og det ble meg som måtte til pers. Samme leksa der - betjeningen oppfatter ikke ordet kondomer, og jeg måtte si det en gang til :-(

Skrevet

Ja, han skullle kjøpe det i går kveld, men kom hjem uten kondomer. Glemte å spørre hvorfor - sannynligvis fant ham dem ikke, og ville ikke spørre.

Forrige gang vi skulle ha, kjøpte vi på bensinstasjon. Han ville ikke inn, og det ble meg som måtte til pers. Samme leksa der - betjeningen oppfatter ikke ordet kondomer, og jeg måtte si det en gang til :-(

Han synes vel det er omtrent like pinlig som meg....

Merkelig det der.

Jeg har nå engang bestemt meg for at etter ørten år med p-piller og spiral får kondomer være hans ansvar, og om vi ikke har flere - ja da er det tomt, da ...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat det syns jeg er dritflaut å kjøpe! Vet egentlig ikke hvorfor, det er jo ikke noe galt i det. Viser jo bare at en tar ansvar for seg selv.

Men men..sist jeg kjøpte det var på en bensinstasjon etter x antall øl ;)

Skrevet

Akkurat det syns jeg er dritflaut å kjøpe! Vet egentlig ikke hvorfor, det er jo ikke noe galt i det. Viser jo bare at en tar ansvar for seg selv.

Men men..sist jeg kjøpte det var på en bensinstasjon etter x antall øl ;)

Eg fann kondomar i bilen til mammen min. Det var fem igjen i ein pakning som skulle innehalde 6 :-(( Me brukar ikkje kondom...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eg fann kondomar i bilen til mammen min. Det var fem igjen i ein pakning som skulle innehalde 6 :-(( Me brukar ikkje kondom...

:(

Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si. Har du spørt han om de?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Regner med "mammen" skal være "mannen" din...(?)

Gjest Pimpi
Skrevet

Hehehe

Vi måtte også nylig ty til med kondomer-men der slapp jeg lett unna. Sa bare til samboeren "Kjøper ikke du, blir det ingenting på deg på en stund" hahaha, SÅKLART løp han inn og kjøpte :)

Skrevet

:(

Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si. Har du spørt han om de?

Ja, men han benaktar at han har kjøpt dei sjøl... :-( :-(

Skrevet

Regner med "mammen" skal være "mannen" din...(?)

Æh, sorry. Trykkleif :-)

Skrevet

Han har ikke hatt en kompis som passasjer da og så har den ramlet ut av lomma hans?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kan jo være som lillemus sier.. at en kamerat eier de. Eller at noen har lånt bilen..

Men er det noe annet som tyder på at han kan ha vært utro da?

Skrevet

Han har ikke hatt en kompis som passasjer da og så har den ramlet ut av lomma hans?

Æh, eg fann kondomane gøymt inne i hanskerommet..

Skrevet

Det kan jo være som lillemus sier.. at en kamerat eier de. Eller at noen har lånt bilen..

Men er det noe annet som tyder på at han kan ha vært utro da?

Eg veit ikkje. Me har hatt ein del problemer med ulike ting så det kan vera eg som kanskje er litt for overfølsom...

Skrevet

Hm... Man skal jo la tvilen komme tiltalte til gode - han bruker dem ikke til å runke i for å slippe søl?

Gjest kongfulie
Skrevet

Jeg håper du finner ut om det var han eller en kamerat som hadde lagt pakken der. Klem til deg.:)

Skrevet

Når jeg jobba i kassa var det mange som skulle ha kondomer og som gjemte dem inni andre varer feks et blad. Så når jeg da tok opp bladet datt kondomene ut. Hehe, det var i hvert fall morsomt for da ble de ekstra flaue over at de hadde prøvd å gjemme dem bort :)

Gjest kongfulie
Skrevet

Han synes vel det er omtrent like pinlig som meg....

Merkelig det der.

Jeg har nå engang bestemt meg for at etter ørten år med p-piller og spiral får kondomer være hans ansvar, og om vi ikke har flere - ja da er det tomt, da ...

Så da bruker dere kun kondom? Jeg har også lyst til å la mannen bruke prevensjonen. (Men han ønsker ikke å bruke kondomer.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...