Gå til innhold

Å kjøpe kondomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe kondomer er mannfolkarbeid!! :-)

Dvs jeg nekter, fordi det er for pinlig.. *rødme*

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

7

• flisa

6

• mrxx

4

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm... Man skal jo la tvilen komme tiltalte til gode - han bruker dem ikke til å runke i for å slippe søl?

Det veit eg ikkje... Eg har ein ekkel følelse....

Skrevet

Så da bruker dere kun kondom? Jeg har også lyst til å la mannen bruke prevensjonen. (Men han ønsker ikke å bruke kondomer.)

Me brukar ikkje prevensjon... Eg har brukt spiralen men tålte ikkje hormonene i den så eg synes det er han som kan halde prevansjon siden det er kun han som ikkje vil ha fleire ungar... :-((

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eg veit ikkje. Me har hatt ein del problemer med ulike ting så det kan vera eg som kanskje er litt for overfølsom...

Syns det er trist det her.. Føler med deg. Jeg hadde blitt veldig mistenkelig om jeg fant kondomer i hanskerommet i bilen til kjæresten min. :(

Skrevet

Det veit eg ikkje... Eg har ein ekkel følelse....

Hvis dette er noe som plager deg så synes jeg du skal ta det opp en gang til - jeg hadde ikke latt samboeren min slippe billig unna noe slikt.. Mulig han er uskyldig, men hvem andre gjemmer kondomer i hans bil?

Skrevet

Så da bruker dere kun kondom? Jeg har også lyst til å la mannen bruke prevensjonen. (Men han ønsker ikke å bruke kondomer.)

For tiden, ja, men det er ikke noen permanent løsning.

Gjest prust
Skrevet

Takk for link. Kankskje jeg skulle bestille en 30 pakning, så har vi en stund?

Nå har vi brukt Nøkken (bare det de hadde på butikken). Synes ikke det er noe særlig. Zenith eller Cho-San hørtes jo tynnere ut, og dermed kanskje bedre?

Gjest prust
Skrevet

Kjøpe kondomer er mannfolkarbeid!! :-)

Dvs jeg nekter, fordi det er for pinlig.. *rødme*

Godt å høre at vi er flere! Egentlig ganske dumt å "skjemmes" over det da?!!!

Gjest prust
Skrevet

Hehehe

Vi måtte også nylig ty til med kondomer-men der slapp jeg lett unna. Sa bare til samboeren "Kjøper ikke du, blir det ingenting på deg på en stund" hahaha, SÅKLART løp han inn og kjøpte :)

Ja, skulle vel sagt det jeg og. Han skulle forresten kjøpe det i går da han handlet - men "han hadde ikke tid". Så han liker det ikke han heller!

Skrevet

Godt å høre at vi er flere! Egentlig ganske dumt å "skjemmes" over det da?!!!

Skikkelig dustete! :-)

Men jeg føler at det da lyser *s-i-n-g-e-l* av meg, noe jeg absolutt ikke er! Og siden jeg for det meste går rundt og triller på en barnevogn, ville det for meg se ut som jeg i tillegg var alenemor og fullstendig desperat!

Herregud, er det mulig, snakk om å være innbildsk, hva? :-) Som om folk skulle bry seg om hva lille meg gjør.. *slår seg på pannen*

:-)

Skrevet

Første gang jeg skulle kjøpe kondomer så var jeg også godt over 30. Gikk på apoteket, men like flaut syntes jeg det var, og kjøpte mengder av Panodil, Ibux, Paracet, plaster, tannkrem, flourtabeletter og bomull i tillegg....midt inne i den bunken "gjemte" jeg en pakke kondomer...:-)

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg hadde syntes det var ne flaut lenger, men nå er det ike akkurat det jeg har for vane å kjøpe. Husker egentlig ikke sist jeg gjorde det, men tror ikke jeg gikk og kjøpte kun det da jeg gjorde det.

Mannen min er forøvrig ikke flau over å kjøpe slike flaue ting. Mange menn har jo f.eks store problemer med å kjøpe ob'er eller bind til kone eller kjæreste. Sånn mer mannen min fin.

Min første kjæreste derimot var helt utrolig flau første gang han kjøpte kondomer da jeg var rundt 16 år, og han 20. Han var så nervøs at han klarte å ta feil av kondomer og tampax! Gjett om han var fortvilet når han oppdaget det og skjønte at han måtte gjennom hele greia i butikken igjen???

Skrevet

Eg fann kondomar i bilen til mammen min. Det var fem igjen i ein pakning som skulle innehalde 6 :-(( Me brukar ikkje kondom...

Hehe.....

Arbeidskameratene til naboen min la ei jentetruse oppe i solskjermen i bilen hans på passasjersiden.

En dag kona satt på så dro hun ned skjermen og fikk trusa i fanget.

Det gikk bra, etter den første forfjamselsen så lo hun like godt som mannen:-)

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg hadde syntes det var ne flaut lenger, men nå er det ike akkurat det jeg har for vane å kjøpe. Husker egentlig ikke sist jeg gjorde det, men tror ikke jeg gikk og kjøpte kun det da jeg gjorde det.

Mannen min er forøvrig ikke flau over å kjøpe slike flaue ting. Mange menn har jo f.eks store problemer med å kjøpe ob'er eller bind til kone eller kjæreste. Sånn mer mannen min fin.

Min første kjæreste derimot var helt utrolig flau første gang han kjøpte kondomer da jeg var rundt 16 år, og han 20. Han var så nervøs at han klarte å ta feil av kondomer og tampax! Gjett om han var fortvilet når han oppdaget det og skjønte at han måtte gjennom hele greia i butikken igjen???

Jeg kjøper ob og bind, det gjør meg ikke noe.

Da ser jentene i kassa hvordan jeg har det og håper at de synes synd på meg. Kanskje de en vakker dag tar meg med på bakrommet:-)

Skrevet

Første gang jeg skulle kjøpe kondomer så var jeg også godt over 30. Gikk på apoteket, men like flaut syntes jeg det var, og kjøpte mengder av Panodil, Ibux, Paracet, plaster, tannkrem, flourtabeletter og bomull i tillegg....midt inne i den bunken "gjemte" jeg en pakke kondomer...:-)

Her ble et par innlegg slettet. Skjønner ikke helt hvorfor. Dette var da lite å bry seg om.

Skrevet

Her ble et par innlegg slettet. Skjønner ikke helt hvorfor. Dette var da lite å bry seg om.

Nei nå er det på tide at webbis tar seg en velfortjent ferie:-)

Skrevet

Jeg har i perioder hvor jeg har vært som mest desperat vært inne på tanken på å kjøpe en pakke kondomer så dama på nærbutikken i det minste skal _tro_ jeg har et sexliv...

Gjest prust
Skrevet

Jeg har i perioder hvor jeg har vært som mest desperat vært inne på tanken på å kjøpe en pakke kondomer så dama på nærbutikken i det minste skal _tro_ jeg har et sexliv...

*Hihiii*

Skrevet

Jeg kjøper kondomer og det gjør meg egentlig ingenting.

En gang var det selvsagt en hunk av en 25 åring (eller noe) som satt i kassen og da syns jeg det er litt ekkelt, føler at det står desperat alenemamma i panna mi. Han hørte selvsagt ikke hva jeg sa, så jeg måtte si det kjempehøyt og følte at hele butikken (laaang kø) hørte meg. Skal _du_ ha kondomer sa han, akkurat som jeg kjente ham. Lille Mis sto å maste på å gå å dro i meg, så jeg bare smalt tilbake, ser det virkelig ut som jeg trenger flere av disse sa jeg ;) Han bare lo tilbake, men det værste var at jeg traff ham ute på byen en kveld senere, så spurte han om vi ikke skulle reise hjem til meg å teste varene jeg hadde kjøpt. Jeg avslo, og angrer egentlig litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...