Gå til innhold

Å kjøpe kondomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper kondomer og det gjør meg egentlig ingenting.

En gang var det selvsagt en hunk av en 25 åring (eller noe) som satt i kassen og da syns jeg det er litt ekkelt, føler at det står desperat alenemamma i panna mi. Han hørte selvsagt ikke hva jeg sa, så jeg måtte si det kjempehøyt og følte at hele butikken (laaang kø) hørte meg. Skal _du_ ha kondomer sa han, akkurat som jeg kjente ham. Lille Mis sto å maste på å gå å dro i meg, så jeg bare smalt tilbake, ser det virkelig ut som jeg trenger flere av disse sa jeg ;) Han bare lo tilbake, men det værste var at jeg traff ham ute på byen en kveld senere, så spurte han om vi ikke skulle reise hjem til meg å teste varene jeg hadde kjøpt. Jeg avslo, og angrer egentlig litt.

Humre humre :)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

7

• flisa

6

• mrxx

4

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest glaice
Skrevet

En gang var det selvsagt en hunk av en 25 åring (eller noe) som satt i kassen og da syns jeg det er litt ekkelt, føler at det står desperat alenemamma i panna mi. Han hørte selvsagt ikke hva jeg sa, så jeg måtte si det kjempehøyt og følte at hele butikken (laaang kø) hørte meg. Skal _du_ ha kondomer sa han, akkurat som jeg kjente ham. Lille Mis sto å maste på å gå å dro i meg, så jeg bare smalt tilbake, ser det virkelig ut som jeg trenger flere av disse sa jeg ;) Han bare lo tilbake, men det værste var at jeg traff ham ute på byen en kveld senere, så spurte han om vi ikke skulle reise hjem til meg å teste varene jeg hadde kjøpt. Jeg avslo, og angrer egentlig litt.

:)

Skrevet

Dagens beste!

*LOL*

Gjest prust
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Hehe.....

Arbeidskameratene til naboen min la ei jentetruse oppe i solskjermen i bilen hans på passasjersiden.

En dag kona satt på så dro hun ned skjermen og fikk trusa i fanget.

Det gikk bra, etter den første forfjamselsen så lo hun like godt som mannen:-)

Fy flate da skal man kjenne "offeret" godt for å gjøre noe sånt.......*grøss* hehe

Skrevet

Er du i et forhold? :-)

Skrevet

Jeg har i perioder hvor jeg har vært som mest desperat vært inne på tanken på å kjøpe en pakke kondomer så dama på nærbutikken i det minste skal _tro_ jeg har et sexliv...

*LOLOL*

Skrevet

Jeg kjøper ob og bind, det gjør meg ikke noe.

Da ser jentene i kassa hvordan jeg har det og håper at de synes synd på meg. Kanskje de en vakker dag tar meg med på bakrommet:-)

Som jeg sa til en kollega av meg med to døtre - "ja, du vet vel alt om sånne dameting du som lever med 3 damer?" - - og han svarte kjapt; "Ja, jeg har fulgt med fra første bind!" hehe

Skrevet

Hehe.....

Arbeidskameratene til naboen min la ei jentetruse oppe i solskjermen i bilen hans på passasjersiden.

En dag kona satt på så dro hun ned skjermen og fikk trusa i fanget.

Det gikk bra, etter den første forfjamselsen så lo hun like godt som mannen:-)

Oooo! Jeg er ikke så helt sikker på at jeg hadde likt den spøken gitt...!

Skrevet

Er du i et forhold? :-)

Nei, ikke nå single og bor i kollektiv med eksen ;)

Skrevet

Me brukar ikkje prevensjon... Eg har brukt spiralen men tålte ikkje hormonene i den så eg synes det er han som kan halde prevansjon siden det er kun han som ikkje vil ha fleire ungar... :-((

jeg hadde ikke akkurat tenkt på unger hvis jeg hadde mistenk min mann for å ha vært utro. Krev et svar på hvor kondomene kommer fra. Jeg kan ikke skjønne at du har latt det ligge med at han ikke vet.

Skrevet

Nei, ikke nå single og bor i kollektiv med eksen ;)

ææææææææsj - hehe

Skrevet

ææææææææsj - hehe

Det er skikkelig kjekt syns vi alle sammen. Særlig barna syns det er kjempekult at mamma og pappa deler hus, "men de ar ikke kjærster altså, det er bare mye greiere for oss alle sammen" pleier Flisen å si til de som lurer ;)

Skrevet

Fy flate da skal man kjenne "offeret" godt for å gjøre noe sånt.......*grøss* hehe

Den var nok litt i overkant den der.

Men det hadde vært verre hvis trusa ble funnet under sete. Det skal mye til for at den havner under solskjermen ved et uhell. Da har det jaggu gått vilt for seg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...