Gå til innhold

Noe stakk meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på stranda (ved saltvann) i dag, og skulle strekke meg etter brusflaska som lå i skyggen under stolen jeg satt på - og AAUUU, fy faen, noe gjorde skikkelig vondt...! Trodde først det var metallet på strandstolen som var blitt varmt av sola og som hadde brent meg, men fant fort ut at det nok var et stikk.

Samboeren min så noe svart(?) som flagret avgårde da jeg skreik til, men fikk ikke sett hva det kunne være. Humle? Klegg? Hestebrems..?

Fikk et skikkelig rødt merke, med en stor, hoven og hvit ring rundt. Det er nå 8 timer siden, men jeg kjenner det stikke, svi og brenne litt enda. Armen ble nesten doven rett etter stikket..

Er oppvokst på bøgda, men har aldri før blitt spist på av noe annet enn en og annen stakkars mygg.. så hva slags styggedom var det som angrep meg, tro?

hjertebarnet
Skrevet

Er det ikke flått hvis det er en ring rundt da?? Er ikke sikker jeg, men syns du bør ringe legevakten å høre.

Skrevet

Lurer bare på hva en hestebrems er jeg...

Skrevet

Er det ikke flått hvis det er en ring rundt da?? Er ikke sikker jeg, men syns du bør ringe legevakten å høre.

Flått stikker ikke. Og ikke flyr den, heller. Den biter seg fast og graver ned hodet. Og når den gjør det, så er den jo knøttliten...

Skrevet

Neida, flått vet jeg hva er, den biter seg fast og flyr ikke avgårde på den måten..

Skrevet

Det gjør ikke vondt når hanntikken biter seg fast.

Gjest stakker deg=(
Skrevet

Kan det være en svær bille med vinger som klyper?

Skrevet

Kan det være en svær bille med vinger som klyper?

Huh, finnes det biller som klyper? Var nok et stikk med brodd, siden det er slik et rødt, tydelig merke. Synd på meg, ja!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...