Gjest Skal fikse selskap, men vet ikke hvor Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hvilken er din favorittrestaurant i Oslo og hvorfor? 0 Siter
lex Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kommer helt an på anledning og økonomi. Skriv litt om hva dere ønsker dere, lettere å gi råd da. Formelt/uformelt, hvor mye skal det koste og hva er viktig. (Eksklusivitet, folkelighet, gourmetmat, etnisk mat etc. etc.) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Var i et tredveårslag for noen dager siden og da var vi på Ekebergrestauranten. ikke det billigste, men det har jo en fantastisk utsikt over oslofjorden da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Det var Palace Grill, men de er nå i priskategorien til Bagatelle og Oro, og den geniale kjøkkensjefen som tidligere var der er erstattet med en langt mindre genial fyr som tilbyr langt mindre posjoner med langt mindre genial mat enn tidligere, så jeg ser ingen grunn til å legge igjen flere tusenlapper for en middag for to der. Nå er favoritten Alex Sushi. Palace Reserva - lillebroren til Palace Grill, kan for øvrig være noe. Den dyreste menyen der koster 450 kroner, er veldig god, og dere vil bli gode og mette på en hel haug med småretter. 0 Siter
Gjest Skal fikse selskap, men vet ikke hvor Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kommer helt an på anledning og økonomi. Skriv litt om hva dere ønsker dere, lettere å gi råd da. Formelt/uformelt, hvor mye skal det koste og hva er viktig. (Eksklusivitet, folkelighet, gourmetmat, etnisk mat etc. etc.) Det er noens bursdag, urundt tall, uformelt og passe dyrt. Maten må være god og stemningen laidback heller enn stiv. 0 Siter
Gjest Kulla Gulla Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det er noens bursdag, urundt tall, uformelt og passe dyrt. Maten må være god og stemningen laidback heller enn stiv. Dinner. Dere kan få eget rom, og maten er knallgod (asiatisk). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det var Palace Grill, men de er nå i priskategorien til Bagatelle og Oro, og den geniale kjøkkensjefen som tidligere var der er erstattet med en langt mindre genial fyr som tilbyr langt mindre posjoner med langt mindre genial mat enn tidligere, så jeg ser ingen grunn til å legge igjen flere tusenlapper for en middag for to der. Nå er favoritten Alex Sushi. Palace Reserva - lillebroren til Palace Grill, kan for øvrig være noe. Den dyreste menyen der koster 450 kroner, er veldig god, og dere vil bli gode og mette på en hel haug med småretter. Signerer. Ellers er Markveien mat og vinhus bra. Og Oslo Spiseforretning. Og Madserud Gård. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Signerer. Ellers er Markveien mat og vinhus bra. Og Oslo Spiseforretning. Og Madserud Gård. Magma er også grei, men kanskje noe ordinær. Uansett hvor høyt de scorer hos anmelderne. Det 11. Bud er også fint, selv om de presterte å gi meg gravlaks der. Dumme meg var småfull og hørte ikke etter da jeg fikk beskjed om hva jeg fikk, men det fikk jeg dessverre vite etter fortært rett. Jeg rapa faen meg meget dau laks i flere dager etterpå. 0 Siter
Gjest knise Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Magma er også grei, men kanskje noe ordinær. Uansett hvor høyt de scorer hos anmelderne. Det 11. Bud er også fint, selv om de presterte å gi meg gravlaks der. Dumme meg var småfull og hørte ikke etter da jeg fikk beskjed om hva jeg fikk, men det fikk jeg dessverre vite etter fortært rett. Jeg rapa faen meg meget dau laks i flere dager etterpå. Er det mye verre å rape dau laks enn levende laks? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er det mye verre å rape dau laks enn levende laks? Jeg har ikke forsøkt å rape levende fisk ennå, men gravlaks er vel noe sånt som råtten fisk, er det ikke? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har ikke forsøkt å rape levende fisk ennå, men gravlaks er vel noe sånt som råtten fisk, er det ikke? Døh, du blander gravlaks og rakfisk, dummen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Døh, du blander gravlaks og rakfisk, dummen! Nei, nå tuller du. Hvis ikke hadde jeg ikke fått denne psykiske rapinga i flere dager etter inntak! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Angelos. Nydelig italiensk, ikke standard pizzarest, men mye bedre og mer spes. 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Angelos. Nydelig italiensk, ikke standard pizzarest, men mye bedre og mer spes. Hvor ligger den restauranten? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hvor ligger den restauranten? Klingenberggt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.