emilie78 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Jeg tok keisersnitt i 2004.Alt uten komplikasjoner. Vi har prøvd nå ett år å bli gravide.Problemet er det at jeg ikke har eggløsning. Men tre ganger på 19 mnd har jeg hatt blødninger hvor jeg har brukt opp til 20 binn(god night)i døgnet. Blødningene har var fra min 4 til maks7 uker. Har vært på gu kontroll, tok blodprøver, hormonprøver etc. alt var visst påfallende normale.Gikk på horminbeh i tre mnd.Med 14 dagers kur og 14 dager uten kur i håp om å få regelmessig mens.Jeg har 3 velskapte barn med pleyyfri svangerskap og to tøffe fødsler. Hvorfor blir jeg ikke gravid. Det er samme mann så vi vet vel at det ikke er noe galt!?? Merker at dette er blitt trist.Vi er begge 27 år og derfor er det vel ikke noe galt med alderen heller? All respons blir jeg glad for.Kan jeg ha kommet i for tidlig overgangs alder?? Ps: Legen tok innvelndig ultalyd, livmorhinnen(troe jeg) var 15 mm. Den var meget tykk sa han og derfor vill jeg blø en god stund. Nå har jeg ikke blødd siden uken før påsken i år!! mvh emilie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190113-barnl%C3%B8shet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.