Gå til innhold

Ta den store partitesten 2005! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

27% på AF?

Ikke enspora du, sant vel?? Hihihi.... :)

Hilsen en som visstnok er AP-velger

Hihihi, nei jeg er IKKE enspora i det hele tatt ;o)

Beste hilsen fra

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• snø

7

• favn

6

• Jeg er en annen

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg er en annen
Skrevet

Ok, jeg stoler IKKE på den testen! Jeg tok den en gang til nå, og jeg har IKKE skiftet standpunkt i noen saket siden jeg tok den i tidligere i dag. Da burde jeg stemme Høyre (30%) eller Ap (27%) Og holde meg unna det meste annet (skikkelig lav prosent, under 10% på alt samme).

Nå burde jeg plutselig stemme V (53%) eller AP (50%). Og styre unna alt annet, med prosenter fra 45 til 35%).

Er det mulig at programmene til partiene er så like at man får så sammenfallende prosenttall?

Og har partiene lagt om programmene siden jeg tok testen tidligere i dag...?

Beste hilsen fra

Legger jeg sammen prosentandelene på min test får jeg over 200 %. Ser ikke ut som TV2 helt har fått til dette med prosentregning.

Skrevet

Du bør stemme...

KRF

Så godt matcher du med de forskjellige partiene:

Disse partiene bør du vurdere:

KRF

54,8 %

V

51,3 %

SP

50 %

Disse partiene bør du styre unna:

AP

48 %

H

41,7 %

SV

41,2 %

FRP

30,9 %

Skrevet

Du bør stemme...

AP

AP - 52 %

SV - 51,8 %

SP - 34,2 %

KRF - 17,8 %

V - 16,7 %

H - 16,7 %

FRP - 14,8 %

AP/SV-konstellasjonen stemmer nok bra. Men jeg ville hatt Høyre på tredje. Det er bare disse tre partiene som seriøst er for valgbare partier å regne.

At KRF og Høyre så å si har byttet plass her, må skyldes elendige Kristin Klemet og at jeg ikke synes det er så farlig med litt religionsundervisning.

En større gåte er imidlertid: Hvordan klarte SP å karre seg opp på en så sterk tredjeplass?? Verste jeg har sett...

Skrevet

Legger jeg sammen prosentandelene på min test får jeg over 200 %. Ser ikke ut som TV2 helt har fått til dette med prosentregning.

Hehehehe... jeg regnet vel egentlig med at det var prosent samfall med det enkelte paritprogram da, og det kan vel hende at man er ganske enig med mange av programmene. Men at det skulle være så små forskjeller at det bare er 15% som skiller fra hvor enig man er med det ene eller andre programmet synes jeg er rart.

Men kanskje ikke, jeg har jo egentlig hele tiden sagt at jeg sliter med å finne et parti jeg er mer enn middels enig med...

But TV2 is on to me, for når jeg prøvde å ta testen for fjerde gang, så fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde tatt testen. Så jeg fant ikke ut om jeg ville fått enda et nytt resultat.

Beste hilsen fra

Jeg er en annen
Skrevet

Hehehehe... jeg regnet vel egentlig med at det var prosent samfall med det enkelte paritprogram da, og det kan vel hende at man er ganske enig med mange av programmene. Men at det skulle være så små forskjeller at det bare er 15% som skiller fra hvor enig man er med det ene eller andre programmet synes jeg er rart.

Men kanskje ikke, jeg har jo egentlig hele tiden sagt at jeg sliter med å finne et parti jeg er mer enn middels enig med...

But TV2 is on to me, for når jeg prøvde å ta testen for fjerde gang, så fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde tatt testen. Så jeg fant ikke ut om jeg ville fått enda et nytt resultat.

Beste hilsen fra

"Hehehehe... jeg regnet vel egentlig med at det var prosent samfall med det enkelte paritprogram da"

Aha. Det har du nok rett i. Kremt.

Skrevet

"Hehehehe... jeg regnet vel egentlig med at det var prosent samfall med det enkelte paritprogram da"

Aha. Det har du nok rett i. Kremt.

;o)

Noen ganger er man litt kjapp på tastene, vet du...

Hihihi...

Beste hilsen fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bør stemme...

AP

AP - 52 %

SV - 51,8 %

SP - 34,2 %

KRF - 17,8 %

V - 16,7 %

H - 16,7 %

FRP - 14,8 %

AP/SV-konstellasjonen stemmer nok bra. Men jeg ville hatt Høyre på tredje. Det er bare disse tre partiene som seriøst er for valgbare partier å regne.

At KRF og Høyre så å si har byttet plass her, må skyldes elendige Kristin Klemet og at jeg ikke synes det er så farlig med litt religionsundervisning.

En større gåte er imidlertid: Hvordan klarte SP å karre seg opp på en så sterk tredjeplass?? Verste jeg har sett...

Du uttrykte sikkert sympati for ulven. :)

Skrevet

Du uttrykte sikkert sympati for ulven. :)

Jaaaa!!! Ulven leve! Sier du det, SP-sak altså... Jeg ville trodd tvert imot, at ulven må dø for at sauen skal få fø *nødrim*

Skrevet

67% SV her, og det var det jeg hadde tenkt å stemme, evt. Ap, som kom like bak med over 60% de også

Jeg er en annen
Skrevet

Jaaaa!!! Ulven leve! Sier du det, SP-sak altså... Jeg ville trodd tvert imot, at ulven må dø for at sauen skal få fø *nødrim*

Det var nok ikke ulven som gjorde utslaget nei -- SP er _ikke_ for mer ulv i Norge.

Skrevet

Også jeg som er VENSTRE-medlem a gitt!

Du bør stemme...

H

H

74,7 %

FRP

71,2 %

V

69,2 %

KRF

50 %

AP

35,5 %

SP

29,1 %

SV

27,1 %

ShitDiddelyDo
Skrevet

Faen, jeg mente naturligvis det omvendte.

At du er klar for å kverke ulven.

Skrevet

Det var nok ikke ulven som gjorde utslaget nei -- SP er _ikke_ for mer ulv i Norge.

Nei, det hørtes feil ut.

Men jeg svarte ja på noe med 'levende landbruk'... litt av et retorisk spørsmål... Ingen vil vel ha et dødt landbruk, les ikke-eksisterende landbruk? Ikke mye fristende å spise for og frø før det har gått gjennom kua og mesket seg i kuskiten!

Skrevet

Og der tok jeg den enda en gang, og nå bør jeg fremdeles stemme Venstre, men denne gangen med 43%. Og Høyre på andreplass med 41%. Resten ligger på mellom 38 og 24%.

Jadda, troverdig test dette....!

Hvis ikke jeg er blitt akutt senil eller endrer politisk standpunkt i saker tre ganger i løpet av en dag...

Beste hilsen fra

Klart du skal stemme Venstre, min venn! .)

Og se så fine hjemmesider venstre har fått nå!

http://www.venstre.no

Skrevet

Du bør stemme...

AP

AP - 52 %

SV - 51,8 %

SP - 34,2 %

KRF - 17,8 %

V - 16,7 %

H - 16,7 %

FRP - 14,8 %

"Hvordan klarte SP å karre seg opp på en så sterk tredjeplass?"

Enkelt forklart: det begrepsforvirrede fjolset Åslaug Haga burde egentlig vært leder for RV, noe som sikkert har appellert til ditt revolusjonære illrøde sinn.

Krake søker make.

Skrevet

Faen, jeg mente naturligvis det omvendte.

At du er klar for å kverke ulven.

Er du helt tullete!? Det er ikke så veldig mange dyrene jeg (nesten) brenner for, men ulven... jeg blir regelrett fly forbannet over saksbehandlere, politikere og hedmarksjegere som går amok over de usle gråbeinene vi har igjen i landet.

Har du egentlig peiling på ulv og hvilke partier som har ulven som sak? Kanskje jeg skulle stemme på et skikkelig ulveparti denne gangen, ja det vil jeg!

Skrevet

Tja, hva er det som blir sagt...hvis en ikke stemmer sosialistisk som 18-åring, så har en intet hjerte, hvis en ikke stemmer borgelig som 40-åring, så har en ingen hjerne?

I Gnore er'e snart en dæm drit hva en stemmer, sosialist-pakket klarer å stikke kjepper i alle hjul, enten de er i posisjon eller opposisjon.

Synd, men leit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du helt tullete!? Det er ikke så veldig mange dyrene jeg (nesten) brenner for, men ulven... jeg blir regelrett fly forbannet over saksbehandlere, politikere og hedmarksjegere som går amok over de usle gråbeinene vi har igjen i landet.

Har du egentlig peiling på ulv og hvilke partier som har ulven som sak? Kanskje jeg skulle stemme på et skikkelig ulveparti denne gangen, ja det vil jeg!

Jeg vet ikke hvilke partier som elsker ulv og bjørn, men hvis du finner det ut får du si fra.

For da vet også jeg hva jeg skal stemme. :)

Skrevet

Ulv? I Norge? Give me a break! Disse skabbete kjøterne som skytes på Hedmarken er ikke annet en rømte hybrider fra han derre svenskefan borte i Charlottenberg.

Ulven er bare en motesak for begrepsforvirrede natur-romantikere på den sosialistiske ventrefløyen. Miljøfanatikere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...