Gå til innhold

Ta den store partitesten 2005! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvilke partier som elsker ulv og bjørn, men hvis du finner det ut får du si fra.

For da vet også jeg hva jeg skal stemme. :)

Ååå, bjørnen... *unnskyld bjørnen, mente ikke å glemme deg!*

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• snø

7

• favn

6

• Jeg er en annen

5

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Jeg skrev NEI til kontantstøtten og JA til forskning på befruktede egg, og får beskjed om å stemme KRF??????

Jeg som har stemt sosialistisk i alle år fikk KRF øverst, så Høyre, så FRP... AP og SV lå sist...

Kanskje jeg skulle begynne å lese partiprogrammene...

Men så lenge Bondevik, Høybråten og Valgerd er der så blir det IKKE KRF, det lover jeg.

Kin1365380231
Skrevet

Jeg bør stemme Venstre og styre unna FrP og Senterpartiet. Passer godt med mine politiske preferanser...

Du bør stemme... V

Disse partiene bør du vurdere:

V 75,6 %

H 68,1 %

KRF 57,5 %

Disse partiene bør du styre unna:

FRP 49,4 %

SP 36,8 %

SV 25,9 %

AP 25,3 %

Skrevet

AP

Så godt matcher du med de forskjellige partiene:

AP 48 %

SV 41,2 %

SP 35,5 %

KRF 20,5 %

H 19,4 %

V 17,9 %

FRP 14,8 %

-også jeg som har stemt SV de siste valgene, da ;-)

Skrevet

Jeg skrev NEI til kontantstøtten og JA til forskning på befruktede egg, og får beskjed om å stemme KRF??????

Jeg som har stemt sosialistisk i alle år fikk KRF øverst, så Høyre, så FRP... AP og SV lå sist...

Kanskje jeg skulle begynne å lese partiprogrammene...

Men så lenge Bondevik, Høybråten og Valgerd er der så blir det IKKE KRF, det lover jeg.

Ja, du kan jo ikke bare gå rundt og tro du er sosialist også er du borgelig?!?!?! hehe

Stikk og les nå!,:-)

Skrevet

I følge denne testen skulle jeg stemme Frp, men det kommer jeg ikke til å gjøre, nei!

Skrevet

Jeg kom ut med Ap, og det stemte veldig bra.

Ellers lå jeg farlig nær SP.... og SV også forsåvidt.

Innmari mange som havner i klærne til Frp etter denne målingen!!

*ujs og usj*

petter smart
Skrevet

I følge denne testen skulle jeg stemme Frp, men det kommer jeg ikke til å gjøre, nei!

Hvorfor ikke?

Fordi det er stigmatiserende? Fordi du tror på propagandaen som sier at FRP velgere er mindreverdige?

Du er kanskje mer enig med FRP enn du vil innrømme.

PS jeg stemmer ikke FRP.

Skrevet

Klart du skal stemme Venstre, min venn! .)

Og se så fine hjemmesider venstre har fått nå!

http://www.venstre.no

Jeg likte den effekten at jeg personlig kan snu en venstrekandidat bare ved å vifte med musa!!

;)

Forøvrig kommer jeg til å måtte stemme på Rita Sletner, selvfølgelig!

Skrevet

Jeg likte den effekten at jeg personlig kan snu en venstrekandidat bare ved å vifte med musa!!

;)

Forøvrig kommer jeg til å måtte stemme på Rita Sletner, selvfølgelig!

Selvsagt - tøffere dame skal du lete lenge etter! :)

Skrevet

Selvsagt - tøffere dame skal du lete lenge etter! :)

Helt klart :)

Skrevet

Jeg bør visst stemme Venstre, men det er noe i Venstre som ikke passer for meg.

Skrevet

Jeg bør visst stemme Venstre, men det er noe i Venstre som ikke passer for meg.

Ja, det er også et par saker i Venstre som ikke passer meg helt, også noen politikere. Men grunnsynet Sosialilberalisme er HELT meg - så da får det bli Venstre likevel. Ingen klarer å være 100 % enig i et partiprogram.

Skrevet

Ja, det er også et par saker i Venstre som ikke passer meg helt, også noen politikere. Men grunnsynet Sosialilberalisme er HELT meg - så da får det bli Venstre likevel. Ingen klarer å være 100 % enig i et partiprogram.

Neida, å være 100 % enig er selvsagt vanskelig og jeg er enig i at mye av Venstres politikk er bra, men det er noe som skurrer og det er viktige ting, så da blir det vanskelig.

Skrevet

Neida, å være 100 % enig er selvsagt vanskelig og jeg er enig i at mye av Venstres politikk er bra, men det er noe som skurrer og det er viktige ting, så da blir det vanskelig.

Som for eksempel? :)

Skrevet

Som for eksempel? :)

For å være sikker her nå sitter jeg og leser partiprogrammet til Venstre så godt jeg kan, og hittil har jeg ikke funnet ut det jeg trodde jeg skulle finne.. ;)

Men hvordan er innvandrings politikken, finner ikke noe særlig info, kan du hjelpe eller?

Skrevet

Det var greit å få bekreftet at jeg har stemt rett, og har valgt rett til høsten også :-)

Skrevet

Det var greit å få bekreftet at jeg har stemt rett, og har valgt rett til høsten også :-)

Glemte resultatet, hehe.

Du bør stemme...

H

Så godt matcher du med de forskjellige partiene:

Disse partiene bør du vurdere:

H

83,3 %

FRP

81,5 %

V

62,8 %

KRF

53,4 %

Disse partiene bør du styre unna:

AP

28 %

SP

19,7 %

SV

18,8 %

Skrevet

For å være sikker her nå sitter jeg og leser partiprogrammet til Venstre så godt jeg kan, og hittil har jeg ikke funnet ut det jeg trodde jeg skulle finne.. ;)

Men hvordan er innvandrings politikken, finner ikke noe særlig info, kan du hjelpe eller?

http://www.venstre.no/vev/00011498-8000000B/?templates=test

her finner du nok det du leter etter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...