flisa Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Jeg har funnet den siden og lest mye av linkene her, men den om innvandring virker ikke serru. Jeg syns SV har fornuftig politikk på dette og regner jo med at Venstre har ett fornuftig syn også, but you never know. http://www.google.no/search?hl=no&q=venstre+innvandring&meta= prøver igjen :-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Glemte resultatet, hehe. Du bør stemme... H Så godt matcher du med de forskjellige partiene: Disse partiene bør du vurdere: H 83,3 % FRP 81,5 % V 62,8 % KRF 53,4 % Disse partiene bør du styre unna: AP 28 % SP 19,7 % SV 18,8 % Vi er visst litt like du og jeg da 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nei, det hørtes feil ut. Men jeg svarte ja på noe med 'levende landbruk'... litt av et retorisk spørsmål... Ingen vil vel ha et dødt landbruk, les ikke-eksisterende landbruk? Ikke mye fristende å spise for og frø før det har gått gjennom kua og mesket seg i kuskiten! Svarte vel også ja på den. Skal man først ha landbruk er det greit at det er levende, men jeg har også tro på å åpne for økte landbruksimport fra u-land. 0 Siter
favn Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Svarte vel også ja på den. Skal man først ha landbruk er det greit at det er levende, men jeg har også tro på å åpne for økte landbruksimport fra u-land. Ja, det er viktig! Akkurat der skjærer SP totalt av som dugende parti. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.