Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til hvor sent på kvelden kan jeg bråke utendørs? Bor ikke i noe borettslag, og husordensregler sider 23, men hvilket klokkeslett opererer man med sånn .. ellers?

Gjest måneogsol
Skrevet

Hvis du skal hyle og skrike under vinduet mitt så bør du ha gjort det før klokken ti om kvelden.

Skrevet

Naboene våre opererer med 04.00 ;)

Nei, jeg syns det bør være slutt på roping og hyling klokken ti, og stille klokken elleve.

Skrevet

Hvis du skal hyle og skrike under vinduet mitt så bør du ha gjort det før klokken ti om kvelden.

tenkte mest på slipemaskin, men det går vel for det samme, hihi

Skrevet

Jeg klipper ikke gresset etter 22, egentlig ikke etter 21 heller, men det hender jeg bommer på tidsbruken.

Gjest mallet
Skrevet

I borettslaget mitt står det i husordensreglene at støyende ting som hamring og sliping og slikt ikke skal gjøres etter åtte, og etter 11 skal det være ro. Det går fint an å støvsuge og lignende etter åtte, men jeg forventer at naboen ikke finner fram slagborret da.

Skrevet

I borettslaget mitt står det i husordensreglene at støyende ting som hamring og sliping og slikt ikke skal gjøres etter åtte, og etter 11 skal det være ro. Det går fint an å støvsuge og lignende etter åtte, men jeg forventer at naboen ikke finner fram slagborret da.

Hehe, her snekres det til klokken 23 om så.

Men dersom det er bråkete ting som gjøres ute tror jeg de fleste gir seg 22.

Skrevet

Naboene våre opererer med 04.00 ;)

Nei, jeg syns det bør være slutt på roping og hyling klokken ti, og stille klokken elleve.

Det begynte jo passende nok å regne da, så det ble ikke noen senkveldspussing på meg, hehe. Er jo så himla varmt å jobbe med det om dagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...