tiliti Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Til hvor sent på kvelden kan jeg bråke utendørs? Bor ikke i noe borettslag, og husordensregler sider 23, men hvilket klokkeslett opererer man med sånn .. ellers? 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hvis du skal hyle og skrike under vinduet mitt så bør du ha gjort det før klokken ti om kvelden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Naboene våre opererer med 04.00 Nei, jeg syns det bør være slutt på roping og hyling klokken ti, og stille klokken elleve. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Hvis du skal hyle og skrike under vinduet mitt så bør du ha gjort det før klokken ti om kvelden. tenkte mest på slipemaskin, men det går vel for det samme, hihi 0 Siter
Knotten Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg klipper ikke gresset etter 22, egentlig ikke etter 21 heller, men det hender jeg bommer på tidsbruken. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 I borettslaget mitt står det i husordensreglene at støyende ting som hamring og sliping og slikt ikke skal gjøres etter åtte, og etter 11 skal det være ro. Det går fint an å støvsuge og lignende etter åtte, men jeg forventer at naboen ikke finner fram slagborret da. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 I borettslaget mitt står det i husordensreglene at støyende ting som hamring og sliping og slikt ikke skal gjøres etter åtte, og etter 11 skal det være ro. Det går fint an å støvsuge og lignende etter åtte, men jeg forventer at naboen ikke finner fram slagborret da. Hehe, her snekres det til klokken 23 om så. Men dersom det er bråkete ting som gjøres ute tror jeg de fleste gir seg 22. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Naboene våre opererer med 04.00 Nei, jeg syns det bør være slutt på roping og hyling klokken ti, og stille klokken elleve. Det begynte jo passende nok å regne da, så det ble ikke noen senkveldspussing på meg, hehe. Er jo så himla varmt å jobbe med det om dagen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.