Gjest mange grå hår Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Når jeg har betalt opp kredittlånene har jeg lyst på en kjæreste. Noen som vet hvor de er å få kjøpt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 http://www.finnenvenn.no ;o) Der fant jeg min! 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du kan jo prøve med en kontaktannonse i f.eks. Hjemmet, Norsk Ukeblad etc. Der fant jeg min mann. 0 Siter
Gjest kvinneblader Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Du kan jo prøve med en kontaktannonse i f.eks. Hjemmet, Norsk Ukeblad etc. Der fant jeg min mann. Det der har jeg lurt litt på når jeg har sett annonser der: Leser menn de bladene noe særlig da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Det der har jeg lurt litt på når jeg har sett annonser der: Leser menn de bladene noe særlig da? De virkelig desperate leser nok de bladene også. 0 Siter
Gjest måneogsol Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 De virkelig desperate leser nok de bladene også. Er de mer desperate enn de som er på nettet? 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det der har jeg lurt litt på når jeg har sett annonser der: Leser menn de bladene noe særlig da? Jeg svarte ihvertfall på en annonse som min mann hadde satt inn i både Hjemmet og Norsk Ukeblad. Så noen menn tror jeg helt sikkert leser disse annonsene, eller selv setter inn en annonse. Vi synes ihvertfall dette var en fin måte å treffe hverandre på. 0 Siter
Gjest jentetjuetre Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg fant min på blink på dagbladet.no Internett er i vinden nå! www.dagbladet.no/blink 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg fant min på internett, der finnes mange fine nettsider der mann møter kvinne. Eks finnenvenn.no, blink.no og mange flere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.