Gå til innhold

Hvor finne kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest mange grå hår
Skrevet

Når jeg har betalt opp kredittlånene har jeg lyst på en kjæreste. Noen som vet hvor de er å få kjøpt?

Gjest toya-1
Skrevet

Du kan jo prøve med en kontaktannonse i f.eks. Hjemmet, Norsk Ukeblad etc. Der fant jeg min mann.

Gjest kvinneblader
Skrevet

Du kan jo prøve med en kontaktannonse i f.eks. Hjemmet, Norsk Ukeblad etc. Der fant jeg min mann.

Det der har jeg lurt litt på når jeg har sett annonser der: Leser menn de bladene noe særlig da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der har jeg lurt litt på når jeg har sett annonser der: Leser menn de bladene noe særlig da?

De virkelig desperate leser nok de bladene også.

Gjest måneogsol
Skrevet

De virkelig desperate leser nok de bladene også.

Er de mer desperate enn de som er på nettet?

Gjest toya-1
Skrevet

Jeg svarte ihvertfall på en annonse som min mann hadde satt inn i både Hjemmet og Norsk Ukeblad. Så noen menn tror jeg helt sikkert leser disse annonsene, eller selv setter inn en annonse. Vi synes ihvertfall dette var en fin måte å treffe hverandre på.

Gjest jentetjuetre
Skrevet

Jeg fant min på blink på dagbladet.no :) Internett er i vinden nå! ;)

www.dagbladet.no/blink

skorpionfisken
Skrevet

Jeg fant min på internett, der finnes mange fine nettsider der mann møter kvinne.

Eks finnenvenn.no, blink.no og mange flere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...