Gå til innhold

Mp3-spilleren på Nokia 6230

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har overført en del mp3-filer til minnekortet på min Nokia 6230. Men så er spørsmålet: Hvordan får jeg den til å spille dem i rekkefølge? Altså å spille mer enn en og en av gangen? "Åpne i rekkefølge"-funksjonen gjør at hver sang spilles i tre sekunder bare. Det er sikkert en eller annen helt åpenbar løsning, men jeg er trøtt og vil helst ha dette løst så fort som mulig ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Ehm..never mind..*synke ned i et mørkt hull*

Tvillingmamma
Skrevet

Ehm..never mind..*synke ned i et mørkt hull*

Nå ble jeg nysgjerrig :) Har ikke Nokia 6230, men lurer fælt på hva løsningen var...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig :) Har ikke Nokia 6230, men lurer fælt på hva løsningen var...

Antakreligvis så opplagt at det hele ble litt ... pinlig? ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Løsningen VAR rett og slett at neste sang begynte når den andre var ferdig, selv om jeg ikke presiserte det (jeg trodde den bare spilte sangen jeg trykka på).

Men i morges, da jeg skulle sykle til jobb, så funka plutselig ikke det...(kanskje det ikke funka i går heller, at jeg bare kløna litt.) Så nå er jeg like langt :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...