Gjest Barbara St. Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hva slags bedreviter er du egentlig? Hva du måtte mene om webbis sin sletting eller ordbruk, driter helt sikkert h*n i. Jeg har lov å ha meninger om det, og å uttrykke dem også. Det virker ikke som vedkommende ikke bryr seg om det hvis du har lest andre tråder, som du åpenbart har gjort. 0 Siter
Gjest Barbara St. Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg synes i hvert fall at slike utsagn ikke har noe med en seriøs diskusjon å gjøre. Det er heller ikke ønskelig fra forumets side, ref. regler om takt og tone. Du har forhåpentligvis lest tråden "det smeller i London". Må si at jeg synes ikke det er sammenlignbart engang. 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Du har forhåpentligvis lest tråden "det smeller i London". Må si at jeg synes ikke det er sammenlignbart engang. nei, det er ikke sammenlignbart 0 Siter
Gjest Barbara St. Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 nei, det er ikke sammenlignbart Så du mener det er greit med den tråden der? 0 Siter
Gjest pærefrukt Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 29 er ungt og naivt. Da forstår jeg innleggene dine. Skriver ikke et ord mer til deg før du begynner å forstå litt av livet. Hva i alle dager har du å tilføye til en bekymret tenåringsmor? Ingenting, nøyaktig ingenting mer enn en treåring ville hatt. Skal gjerne snakke med deg om ca. tyve år og se om ikke det er en annen låt i pipa. Du har nok ikke vært over tyve år i et forhold, sannsynligvis ikke over ti engang. Du er representativ for den unge generasjonen i Norge som er oppdratt til å vite alt, og tror de forstår alt. Og bomm så kommer smellen........ Ganske mange ufordragelige unge mennesker som er vant til å diskutere alt ihjel, og glemmer respekt for erfaring. Gamle hurpe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.