Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Isbinne
Skrevet

Årh, gud som jeg hater pms!

I hele dag har jeg følt meg elendig. Oppblåst i magen, valkete, stygg, slapp, deppa.

Jeg har fråtset i sjokolade og annet godt i kveld, og det hjelper ikke akkurat på saken.

I tillegg har vi selvsagt krangla. Om økonomi denne ganga. Og kort lunte som jeg har i dag, gikk klesstativ, glass (med saft oppi, heldigvis plastglass) i gulvet sammen med cd-plater og annet rask.

SÅÅÅ sinna jeg er!

Gjest PMS-trollet
Skrevet

Noen dager hver mnd er det unntakstillstand hjemme hos oss... Eneste pms symptomet som plager meg, er humøret men det plager hele familien til gangs. Jeg blir HELT håpløs! Hva kan vi gjøre med dette? Jeg prøver nattlystolje nå, men er usikker på om jeg merker noen forskjell...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...