Gå til innhold

Asymmetriske bryster

Gjest Trist og frustrert kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest Det er det indre som teller!
Skrevet

Hei,

dersom du har valgt deg en utseendefiksert kjæreste, er det mulig at hun/han vil reagere på hvordan brystene dine ser ut. Jeg vil derfor anbefale deg å finne deg en kjæreste som ikke bryr seg om utseendet.

Det er jo det indre som teller! ;)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Mirabell

3

• Gemini

2

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest maliks
Skrevet

Hei,

dersom du har valgt deg en utseendefiksert kjæreste, er det mulig at hun/han vil reagere på hvordan brystene dine ser ut. Jeg vil derfor anbefale deg å finne deg en kjæreste som ikke bryr seg om utseendet.

En kjæreste som ikke bryr seg om utseendet?? Hallo? Alle bryr seg da om det vel, ellers er man litt snål. Men poenget er vel at den man velger er den vakreste i egne øyne, om ikke perfekt etter "idealet" folk flest har.

Hvis jeg hadde møtt på en som sa at jan var sammen med meg for det indre, utseendet spiller ingen rolle, hadde jeg løpt. Gidder ikke være med noen som synes jeg er stygg da.

Skrevet

En kjæreste som ikke bryr seg om utseendet?? Hallo? Alle bryr seg da om det vel, ellers er man litt snål. Men poenget er vel at den man velger er den vakreste i egne øyne, om ikke perfekt etter "idealet" folk flest har.

Hvis jeg hadde møtt på en som sa at jan var sammen med meg for det indre, utseendet spiller ingen rolle, hadde jeg løpt. Gidder ikke være med noen som synes jeg er stygg da.

Hei,

det er to basale problemer med ditt innlegg:

1) Du forutsetter at alle er like utseendegfiksert som du. Så er ikke tilfellet. At du vil ha en utseendefiksert kjæreste, betyr ikke at alle vil det.

2) Om en kjæreste ikke bryr seg om utseendet, vil denne personen ikke synes at noen er stygg (eller pen, for den saks skyld).

Det er det indre som teller, ja. Men hva om en ikke har noen indre verdier? Da kan det være greit å forsøke å hevde seg ved hjemp av utseendet...

Like barn leker jo best..

Gjest maliks
Skrevet

Hei,

det er to basale problemer med ditt innlegg:

1) Du forutsetter at alle er like utseendegfiksert som du. Så er ikke tilfellet. At du vil ha en utseendefiksert kjæreste, betyr ikke at alle vil det.

2) Om en kjæreste ikke bryr seg om utseendet, vil denne personen ikke synes at noen er stygg (eller pen, for den saks skyld).

Det er det indre som teller, ja. Men hva om en ikke har noen indre verdier? Da kan det være greit å forsøke å hevde seg ved hjemp av utseendet...

Like barn leker jo best..

Herregud for en dott du er. Ingen gir da fullstendig F i hvordan kjæresten ser ut. Det får du meg ikke til å tro, jo forresten blinde gjør vel det.

Man er ikke utseendefiksert bare fordi man velger en kjæresten man selv synes er pen/søt/kjekk fin. Herrgud, så svart hvitt du ser ting.

Hvis man derimot må ha en kjæreste som MÅ ha ideel kroppen og ikke kan ha en liten skavank er man fiksert. Men å synes sin kjære er fin det vil vel alle.

Tror du må prøve å kommer over i den virkelige verden her nå altså.

SELVSAGT er også personligheten viktig, men få velger vel en med bra personlighet men som man synes er støggere enn støggest, ikke sant?

Skrevet

Herregud for en dott du er. Ingen gir da fullstendig F i hvordan kjæresten ser ut. Det får du meg ikke til å tro, jo forresten blinde gjør vel det.

Man er ikke utseendefiksert bare fordi man velger en kjæresten man selv synes er pen/søt/kjekk fin. Herrgud, så svart hvitt du ser ting.

Hvis man derimot må ha en kjæreste som MÅ ha ideel kroppen og ikke kan ha en liten skavank er man fiksert. Men å synes sin kjære er fin det vil vel alle.

SELVSAGT er også personligheten viktig, men få velger vel en med bra personlighet men som man synes er støggere enn støggest, ikke sant?

Hvorfor skal blinde gi f*** i hvordan kjæresten ser ut, mer enn andre mennesker?

Jeg kjenner da ei blind jente som var veldig opptatt av at kjæresten var overvektig, og som ble veldig glad når han gikk ned i vekt. Hun er også opptatt av utseende på andre måter, så selv om man ikke kan SE, så er ikke alltid det visuelle uten betydning.

Skrevet

Hei,

du synes altså at en som ikke bryr seg om utseendet er en "dott".

Ja, ja. Deg om det...

Ut fra det du har prestert i denne "debatten" håper jeg du er billedskjønn. Alternativt bør du kanskje oppsøke Volvat medisinske senter? ;)

God bedring!

petter smart
Skrevet

Hei,

For noe tull. Det er noe pene mennesker sier. Men alle vet at det ytre også teller.

Hun sier jo også at hun har slitt med dette i mange år og at det ikke har noe med kjæresten å gjøre. Det er hun selv som synes puppene ikek er pene.

Skal det ikke være lov å fikse på kroppen sin dersom man er misfornøyd?

Gjest maliks
Skrevet

Hvorfor skal blinde gi f*** i hvordan kjæresten ser ut, mer enn andre mennesker?

Jeg kjenner da ei blind jente som var veldig opptatt av at kjæresten var overvektig, og som ble veldig glad når han gikk ned i vekt. Hun er også opptatt av utseende på andre måter, så selv om man ikke kan SE, så er ikke alltid det visuelle uten betydning.

Poenget med at jeg tok det med, var for at noen sikkert kom til å nevne det. Blinde kan jo som kjent ikke se så de vet jo heller ikke hvordan folk ser ut. overvekt kjenner man jo.

Teskje eller?

Gjest maliks
Skrevet

Tillegg: Da kan man jo si at denne jenta du kjenner er uhorvelig utseende fiksert. Hun vil altså ha ham som et trofe, noe hun kan vise frem og andre kan si wow, for henne burde det vært samme F hvordan han så ut. Hvordan han kjennes ut er en annen sak, Hun må være sinnsykt overfladisk denne jenta.

Gjest maliks
Skrevet

Hei,

du synes altså at en som ikke bryr seg om utseendet er en "dott".

Ja, ja. Deg om det...

Ut fra det du har prestert i denne "debatten" håper jeg du er billedskjønn. Alternativt bør du kanskje oppsøke Volvat medisinske senter? ;)

God bedring!

hehe.. du er patetisk. '

Du har virkelig ikke skjønt et bittelitte grann du???

Man trenger ikke være billedskjønn for å være vakker, fatter du ikke såpass?

Min elskede er for meg det vakreste i verden, men jeg vet han ikke er noen Brad Pitt. Men for MEG er han vidunderlig. Hadde jo ikke blitt sammen med ham om jeg ikke likte hvordan han så ut. Men det spiller ingen rolle hva andre synes om han.

Du er fanatisk opptatt av at ingen skal trenge å like hvordan andre ser ut. Du er nok antageligvis stygg som et uvær.

Skrevet

Poenget med at jeg tok det med, var for at noen sikkert kom til å nevne det. Blinde kan jo som kjent ikke se så de vet jo heller ikke hvordan folk ser ut. overvekt kjenner man jo.

Teskje eller?

Mange blinde føler på sin kjæres ansikt, og har et bilde i hodet av hva som er pent og ikke. Det går stort sett på det samme som seende vurderer utseende etter, bl.a. symmetriske ansiktstrekk, størrelse og fasong på nesen, haken osv.

Overvekt gjør forresten også noe med utseendet, og da ikke i positiv retning (jeg er selv overvektig...).

Denne blinde venninnen min er normalt opptatt av at mange ting skal se pent ut, både eget og kjærestes utseende, og andre ting som ikke egentlig er ting HUN oppfatter (i og med at hun jo overhodet ikke kan se!), men fordi hun vet at det visuelle betyr mye for seende. Hun vil ha det pent rundt seg. Som det jo naturlig nok er flest av i hennes omgangskrets.

Og nei, hun er ikke forferdelig overflatisk. Hun er igrunnen ganske normal.

Men du får egentlig velge å tro og mene hva du vil....

Gjest maliks
Skrevet

Mange blinde føler på sin kjæres ansikt, og har et bilde i hodet av hva som er pent og ikke. Det går stort sett på det samme som seende vurderer utseende etter, bl.a. symmetriske ansiktstrekk, størrelse og fasong på nesen, haken osv.

Overvekt gjør forresten også noe med utseendet, og da ikke i positiv retning (jeg er selv overvektig...).

Denne blinde venninnen min er normalt opptatt av at mange ting skal se pent ut, både eget og kjærestes utseende, og andre ting som ikke egentlig er ting HUN oppfatter (i og med at hun jo overhodet ikke kan se!), men fordi hun vet at det visuelle betyr mye for seende. Hun vil ha det pent rundt seg. Som det jo naturlig nok er flest av i hennes omgangskrets.

Og nei, hun er ikke forferdelig overflatisk. Hun er igrunnen ganske normal.

Men du får egentlig velge å tro og mene hva du vil....

Når hun veldger en kjæreste som skal se pen ut for å ha det pent rundt seg, selv om hun ikke ser, så er hun mildt sagt spesiell. Hun gjør det altså for andres skyld. Veldig heldig han hun er sammen med må jeg si. *rystet*

Gjest leser av tråden
Skrevet

hehe.. du er patetisk. '

Du har virkelig ikke skjønt et bittelitte grann du???

Man trenger ikke være billedskjønn for å være vakker, fatter du ikke såpass?

Min elskede er for meg det vakreste i verden, men jeg vet han ikke er noen Brad Pitt. Men for MEG er han vidunderlig. Hadde jo ikke blitt sammen med ham om jeg ikke likte hvordan han så ut. Men det spiller ingen rolle hva andre synes om han.

Du er fanatisk opptatt av at ingen skal trenge å like hvordan andre ser ut. Du er nok antageligvis stygg som et uvær.

.... og du har vel ikke stort annet enn bomull mellom ørene.

Herregud for en argumentasjon !

Skrevet

Teskje eller?

Du har en diskusjonsteknikk som ikke er helt god. Lurer på om du ser det selv.

Skrevet

Hei,

Hei du!

Jeg har kjæreste og han sier at han ikke legger merke til det og at han syns jeg har fine bryster. Han sier jeg ikke trenger å gjøre noe med de, men vil støtte meg uansett hva jeg velger :)

Så det er helst meg selv det går på. Drømmer om å kunne gå med topper og kjoler der ryggen kan vises uten å måtta ha bh på. Og å kunne kjøpe hvilken som helst bikini uten å måtte lete etter en som man kan ha innlegg i.

Jeg hater å se brystene mine, men jeg er ellers fornøyd med kroppen min.

Skrevet

En lege må nok vurdere behovet for operasjon, og dermed vurdere om det blir dekket eller ikke.

Jeg vil bare legge til en sak: Etter brystoperasjoner (særlig -reduksjon) kan du få store ammeproblemer. Hvis du får barn en gang i fremtiden... Du kan jo ta det opp med legen eller evt. kirurgen hvis du skal opereres.

Det hørtes ikke helt bra ut. Jeg er jo bare 23 år og vil veldig gjerne ha barn i fremtiden.

Vet du om dette er noe fastlegen vet, hvis jeg bestiller time? Eller må jeg til videre undersøkelse?

Et dumt spørsmål til:

Er det sånn at man må vise brystene til fastlegen? Eller bare til den man får henvisning til?

Skrevet

Men du, ikke unngå å få deg kjæreste på grunn av dette da.

Jeg tror ikke at en mann vil se det. Kanskje han vil se det hvis du opplyser han om det og han får studert dem, ellers antagelig ikke.

Som sagt jeg har opplevd de som mener at det er en stor forskjell og jeg kunne ikke se det en gang, selv om det ble fortalt.

Ikke la dette ødelegge livet ditt, jeg tror at du har flotte bryster:-)

Men gå til legen som du sier, det er veldig greit å få en profesjonell til å se på dette og gi deg noen råd.

Hei igjen!

Jeg har kjæreste, og han sier at han ikke legger merke til det og syns de er fine.

Takk for oppmuntringen!

Jeg bestiller time til fastlege og hører hva han har å si :)

Skrevet

For noe tull. Det er noe pene mennesker sier. Men alle vet at det ytre også teller.

Hun sier jo også at hun har slitt med dette i mange år og at det ikke har noe med kjæresten å gjøre. Det er hun selv som synes puppene ikek er pene.

Skal det ikke være lov å fikse på kroppen sin dersom man er misfornøyd?

Hei Petter Smart!

Du har rett. Kjæresten min har ikke noe å gjøre med dette, nei. Han sier at det ikke plager han, han liker de som de er :)

Dette er kun for min egen del. Jeg vil bare gjør noe med en situasjon jeg sliter med. :)

Gjest Til  Maliks
Skrevet

De fleste gutter med litt innhold i hodet, velger å fokusere mye mer på den indre personligheten enn selve utseendet på dama...

At utseendet har litt å si, det kan være sant. Hovedsaken er jo at dam er velstelt og pent kledd, men trenger da ikke være så tynn for å være pen..

Men den indre personligheten teller mest...

Gjest svar til deg
Skrevet

Jeg får ikke til å kopiere hele tråden :(

For det første synes jeg at du skal være fornøyd med den du er, og ikke for at dine pupper er sånn som dem er...

Jeg synes heller at du bør prøve å bearbeide dine komplekser for dine pupper ved å få en henvisning til psykolog jeg... Altså prøve å jobbe med dine komplekser og skaffe deg bedre selvtillit...

Hvis kjæresten din elsker deg for den du er, aksepterer han deg uansett hva slags utseende på puppene du har. og fokuserer mer på de indre verdiene...

Det spørs jo hva du mener med at du vil operere bort... Kan brystene dine være så store at det trenges en operasjon eller er det veldig stor forskjell på dem...

Det er nok ganske vanlig at brystene ikke er symmetriske... Har sjeldent hørt om folk som har symmetriske bryster...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...