Gjest veeeldig overrasket Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282996 Er de helt psyke i hodet hele gjengen? Muslimer ass....! 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ikke stoler jeg på politiet der nede og ikke stoler jeg på familien til den stakkars jenta. Splitter pine gale alle sammen. Ingenting forbauser meg i en sak som dette. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, for ALLE muslimer driver jo og dreper familiemedlemmer. Dessutene driver dem med narkotikavirksomhet, er slåsskjemper og ranere. Det er jo noe vi alle vet! Muslimene burde rett og slett vært utryddet, ikke sant? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, for ALLE muslimer driver jo og dreper familiemedlemmer. Dessutene driver dem med narkotikavirksomhet, er slåsskjemper og ranere. Det er jo noe vi alle vet! Muslimene burde rett og slett vært utryddet, ikke sant? Det noen nekter å godta er at dette har mer med kultur å gjøre enn med religion. Æresdrap forekommer i mange forskjellige religioner, men hvor kulturene er sammenlignbare. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.