Gå til innhold

Hund og astma

Anbefalte innlegg

jente, telemark

Jeg er ei jente på 22 år og har veldig lyst på hund. Har vokst opp med hund og det har gått greit. (biscon frise, som jeg vet ikke er mer allergivennlige enn andre hunder) Jeg har både allergi og astma, men allergi merker jeg veldig lite til. Merker ingenting med pollen, men med noen matvarer. Da spessielt egg. Da får jeg litt vondt i magen en stund. Jeg har hatt hunder av denne slagen på prøve og det har gått bra.Har vært tet i perioder, men det er jeg nå og, uten hund. Nå er jeg veldig i tvil, for jeg hadde aldri klart å kvitte meg med en hund, hvis jeg først hadde fått den. Hva gjør jeg? Ønsker meg så inderlig en hund igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190147-hund-og-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...