Reven1365380455 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Nei, heller ikke svensk eller dansk. Jeg kjøpte netopp mitt aller første kamera...ever! Modell: Panasonic Lumix FZ5 Det er litt sånn halvveis avansert (ihvertfall for en grønn en), derfor skulle jeg likt å hatt en bruksanvisning, enten på norsk eller engelsk. Er det ikke slik at de plikter å levere en norsk bruksanvisning? Jeg synes å ha hørt noe om det. Takk! 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Så dårlig at det ikke fulgte med manual! Og ikke engang på Panasonics sider fant jeg noen. Men google fant en: http://www.mediacollege.com/equipment/panasonic/digital-camera/lumix/manual/dmcfz5.pdf Lykke til! 0 Siter
Reven1365380455 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Så dårlig at det ikke fulgte med manual! Og ikke engang på Panasonics sider fant jeg noen. Men google fant en: http://www.mediacollege.com/equipment/panasonic/digital-camera/lumix/manual/dmcfz5.pdf Lykke til! Takk du! Jeg hadde foretrukket å ha papirutgaven (jeg har ikke printer). Greit (for en nybeggynner) å ha med manualen i kamerabaggen når du skal ut å ta bilder. Plikter butikken å gi meg en norsk/engelsk manual? 0 Siter
favn Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har vaklet og vaklet mellom FZ5 og to andre kameraer lenge. Har du lyst å dele noen erfaringer etter hvert? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Takk du! Jeg hadde foretrukket å ha papirutgaven (jeg har ikke printer). Greit (for en nybeggynner) å ha med manualen i kamerabaggen når du skal ut å ta bilder. Plikter butikken å gi meg en norsk/engelsk manual? "Plikter butikken å gi meg en norsk/engelsk manual?" Butikken plikter å sørge for at du får med det som følger med i eska til kameraet. Er der ingen manual er de ikke forpliktet til å skaffe deg noen heller. Du må da kjenne noen som kan printe ut en manual til deg? Eller så burde du kjøpt et kamera med manual. (Sikker på at det ikke følger med en CD til kameraet ditt, forresten? Der ligger sikkert en manual i så fall. Det er slett ikke uvanlig med elektroniske maualer til elektronisk utstyr nå, nemlig.) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Takk du! Jeg hadde foretrukket å ha papirutgaven (jeg har ikke printer). Greit (for en nybeggynner) å ha med manualen i kamerabaggen når du skal ut å ta bilder. Plikter butikken å gi meg en norsk/engelsk manual? Jeg tror det, ganske sikker. Sjekk evt. med forbrukerrådet. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror det, ganske sikker. Sjekk evt. med forbrukerrådet. Eller få noen til å printe den ut for deg, ja... Godt forslag fra !-o-! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror det, ganske sikker. Sjekk evt. med forbrukerrådet. Mye av det elektroniske utstyret jeg har kjøpt de siste årene har ikke manual av papir, men en elektronisk i pdf på en CD, dette er som jeg allerede har nevnt svært vanlig. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Mye av det elektroniske utstyret jeg har kjøpt de siste årene har ikke manual av papir, men en elektronisk i pdf på en CD, dette er som jeg allerede har nevnt svært vanlig. Ja, jeg mente ikke at manualen må være i papir-format. Tror svarene våre utfyller hverandre ganske ok. :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, jeg mente ikke at manualen må være i papir-format. Tror svarene våre utfyller hverandre ganske ok. :-) Det tror jeg også. :-) Men jeg er også sikker på at for Reven har en manual form av et hefte i godt gammeldags papir. Nå har vi slått fast at sånn er det ikke alltid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.