Gå til innhold

Ikke gjøre en dritt.

Anbefalte innlegg

Gjest zzzbeauty
Skrevet

I dag har jeg ikke lyst til å gjøre en dritt. Har mest lyst å sitte her og pjatte. Se på tv innimellom, drikke brus, røyke og spise chips.

Jeg har ikke lyst å hente ungene i barnehagen i dag, ikke har jeg lyst til å lage middag og rydde etter den.

jeg har ikke lyst å sparke fotball med ungene, ikke lyst til å lese for dem, eller leke med dem.

I dag har jeg ikke lyst å krabgle om tannpuss og hvilken seng hvem skal sove i. jeg har ikke lyst å gå på møtet klokka 6 i kveld.

jeg har ikke lyst til noe, men jeg må gå på do..

Gjest me too2
Skrevet

Jeg har heller ikke lyst til å gjøre noe... Ikke noe annet enn å slappe av og lese boken jeg begynte på for noen dager siden.. Mannen min har ferie; ser film og jeg ser ham nesten ikke. Jeg har husarbeidet og ungene. Urettferdig! Han snakker om at HAN har ferie. Meg da???:( Kanskje skal vi bare gjøre det vi vil i dag?;) Men så har vi ekstra mye å gjøre i morgen......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...