Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente på 32 år som har et problem. Jeg har de 3 siste årene fått veldig mye grå hår nedentil. Har veldig mørk hårvekst slik at dette syns veldig tydlig. Har sett en del jenter på min alder, men kan ikke se at de har det samme problemet. Den siste tiden har jeg stusset lengden men det hjelper så lite. Har ikke lyst til å fjerne hårveksten heller. Finnes det flere med samme problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190166-gr%C3%A5-h%C3%A5r-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tips og forslag

Kanskje det kan komme at at det såkalte grå håret nedentil kommer av varmen, for eks hvis du har tatt solarium...

Hva med å farge håret nedentil.. Kanskje du får et bra resultat da...

Eller akseptere deg selv om du har noen grå hår nedentil...

Gjest Kulla Gulla

Det er vel ikke noe større problem enn det du gjør det til. Jeg har ett og annet grått hår der, (er 33) men det bekymrer meg ikke. Verre med hodet, det farger jeg. Jeg er helt sikker på at det er helt vanlig, det er veldig sjelden jeg nistirrer på andres kjønnshår i dusjanlegg, men jeg mener da å ha sett andre grå.

Kanskje det kan komme at at det såkalte grå håret nedentil kommer av varmen, for eks hvis du har tatt solarium...

Hva med å farge håret nedentil.. Kanskje du får et bra resultat da...

Eller akseptere deg selv om du har noen grå hår nedentil...

Er det noen som har erfaring med farging av håret nedentil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...