Gjest Moldegata17 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Skal ut på fly neste uke og lurer på om flybussen stopper i nærheten av Bjølsen. det er bare opptatt på Trafikanten. noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Trafikanten er jo på nettet også da ;-) http://www.trafikanten.no/trafikkinfo/tabellar/andre/2005/Flybussekspressen_010505.pdf 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vet det går en fra Majorstuen om Sinsen og en som går Helsfyr - Trosterud...Men Bjølsen tror jeg ikke. hvorfor ikke sjekke www.flybussen.no ? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vet det går en fra Majorstuen om Sinsen og en som går Helsfyr - Trosterud...Men Bjølsen tror jeg ikke. hvorfor ikke sjekke www.flybussen.no ? Flybussen.no har ikke svaret :-) I den linken jeg la ut var det i alle fall en flybuss (den du nevnte fra Majorstua?) som går via Ring 3 forbi nedre del av Sagene. Mulig at det blir det nærmeste man kommer. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Flybussen.no har ikke svaret :-) I den linken jeg la ut var det i alle fall en flybuss (den du nevnte fra Majorstua?) som går via Ring 3 forbi nedre del av Sagene. Mulig at det blir det nærmeste man kommer. Første som kommer opp for meg på www.flybussen.no er ruten som går via Trosterud. Om ikke annet så finner man i alle fall et tlf.nr som man kan ringe for å få informasjon 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Første som kommer opp for meg på www.flybussen.no er ruten som går via Trosterud. Om ikke annet så finner man i alle fall et tlf.nr som man kan ringe for å få informasjon Bussen som går fra Oslo sentrum og via Trosterud går jo ikke forbi Bjølsen... Men det finner nok uansett trådstarteren ut av nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.