Gjest ballongmage Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er ofte veldig oppblåst. Tror det er en kombinasjon av hard mage pga medikamenter jeg går på. Men nå skal jeg snart reise bort og synes ikke det er noe særlig å ha så mye luft i magen. Dessuten lukter det skikkelig surt, og det er pinlig med så mye lyd og lukt. Noe jeg bør holde meg unna. Kan sukker feks (bruker fedon-sukker) bidra til luft? Hva opplever dere gir luft i magen? 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg får luft av sukker og hvitt brød :-) - - og Pepsi MAX - men det siste driter jeg i - for det må jeg ha! 0 Siter
Gjest someone out there,. Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg får luft av sukker og hvitt brød :-) - - og Pepsi MAX - men det siste driter jeg i - for det må jeg ha! har samme problem som deg..får luft av stort sett det meste da, aner ikke hva jeg skal gjøre med det..cola gir meg ekstra mye luft tror jeg, og annet med sukker i, + diverse frukter...men samme hva jeg spiser er jeg alltid oppblåst og fæl. 0 Siter
Gjest nei Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg får luft i magen av for mye fiber. Reagerer også på for mye frukt, så jeg er ikke så veldig sunn der... Ellers så er boller og noen typer hamburgere, pizza og gryteretter og generellt sterk mat med på å skape ubalanse hos meg. Jeg spiser gjerne loff til mat, men jeg føler at det som er viktig er å spise lite og heller oftere. Får lettere kontroll over magen da. En ting til som er viktig for meg er å ha regelmessig avføring hver dag. Går det over en dag så blir det promp med en gang.... Æsj..jeg vil ikke skrive under med nicket mitt i dag etter dette innlegget. 0 Siter
Gjest go'prompen ;) Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Løk og bønner gir ofte luft. Har hørt at kaffe også gjør det. Ser at andre skriver andre ting, så du må nesten sjekke selv hva -du- reagerer på. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg får luft av sukker og hvitt brød :-) - - og Pepsi MAX - men det siste driter jeg i - for det må jeg ha! Hehe, ja pepsi max kan man ikke leve uten! Jeg synes likevel godteri og pastiller med kunstig sukker er værre, og det klarer jeg fint å holde meg unna. Synes sukker, melk og mel er den værste kombinasjonen. F.eks grøt, pannekaker, boller osv Ellers er vel bønner og kål ikke det lureste man kan få i seg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.