Gå til innhold

skuffet...


Katie

Anbefalte innlegg

Er så skuffet for tiden..... over meg selv....

Har tenkt mye i det siste. På hvordan spiseforstyrrelsen startet for fire år siden. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake, men jeg vet jeg ikke kan... skulle så gjerne forandret ting.

Tanken på mat gjør meg bare kvalm, føler meg skitten når jeg spiser. Har begynt å telle kalorier igjen, og nå klarer jeg ikke slutte. Har ikke lyst til å spise noe som inneholder mer enn 100 cal. Men jeg gjør det likevel, for å ikke såre de jeg bryr meg om. Hater dette så inderlig!

Hvorfor måtte jeg bli syk? HVORFOR??????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Katie

Det er ikke sikkert at du noen gang finner en eller flere grunner til at du ble syk. Det er positivt at du ønsker å skru tiden tilbake. Jeg forstår deg da slik at du fremdeles har tanker knyttet til det å ha et liv uten spiseforstyrrelsen . Det skal du jobbe videre for. Har du noen som kan støtte og veilede deg i denne prosessen? Når en har holdt på i fire år er det fryktelig vanskelig å klare dette helt alene.Lykke til på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...