Gjest Noen som vet? Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hei, jeg pleier å bestille natt-tog billetter på internett. Jeg får selvfølgelig sovekupé hvor det bare er kvinner. Men reisefølget mitt er mannlig, og vi ønsker å sove i samme kupé. Hvordan fikser jeg det? 0 Siter
Orio Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bestill en hel dobbeltkupé, familiekupé het det i hvert fall før. 0 Siter
Gjest Noen som vet? Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bestill en hel dobbeltkupé, familiekupé het det i hvert fall før. Men blir ikke det dyrere, da? Vi er jo bare to stykker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Men blir ikke det dyrere, da? Vi er jo bare to stykker. Jo, det blir litt dyrere i og med at dere da tar opp en hel kupe. 0 Siter
Orio Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Bestill en hel dobbeltkupé, familiekupé het det i hvert fall før. Har dupleid å ligge i tre-manns kupé? I så fall blir det jo dyrere. Eller så er prisen den samme som om dere lå i hver deres dobbeltkupé. 0 Siter
Orio Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Men blir ikke det dyrere, da? Vi er jo bare to stykker. Greide å bomme, svarte meg selv i stedet for deg. Prisen blir den samme som den ville ha blitt om dere ligger i hver deres dobbeltkupé. Hvis dere i stedet ligger i hver deres tre-mannskupé blir det billigere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.