Gjest ganske-desperat Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har ved en feil prestert å slette en del filer som jeg absolutt ikke burde ha slettet. Så det jeg lurer på er enkelt og greit om det finnes noen måte å gjenopprette filer som er slettet fra maskinen? Kanskje et program jeg kan bruke eller noe? Veldig takknemlig for svar. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hvis du bruker windows, så har bl.a Norton programvare for slikt. Søk evt. på nettet og se om du finner noen gratis "unerase" programmer. ".................................." 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, det finnes flere, men det går så lang tid mellom hver gang jeg bruker noen at jeg ikke husker hvem som fungerte best. Men om du googler etter file resque, og ev. sjekker de vanlige nedlastings-steder (zdnet, tucows etc) etter file resque og/eller undelete så dukker det nok opp noe. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 De ligger ikke i "recycle bin" da (søppelkassen på skrivebordet i Windows)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.