Spirello Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det er ikke jeg... Men nå skal jeg bli det! Jeg er veldig lys i huden og håret, jeg blir brun.. men får så himla mange føflekker på kroppen.. Ikke pent. De synes ikke når jeg er brun da, så da soler jeg meg mer.. dust. Er litt bekymra for sola nå som ozonlaget er så tynt. Litt i sola så popper det oppe nye "pigmentflekker" som hudlegen kalte det.. Er ganske redd for hudkreft. Får bare være bleik da, eller ty til selvbruningskrem. Bruker det på legga og det duger det. 0 Siter
Zelig Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe jeg leste leppa så jeg begynte å lure nå på hvordan det så ut egentlig Men veldig lurt å bruke høy faktor med din hudtype ja.. Høres ut som meg. Skal begynne å bruke faktor 30 hver dag i fjeset har jeg tenkt. Og ta selvbruner et par ganger i uka om sommeren. Er 30 og har sett at det begynner å komme linjer rundt øynene. Så her er det full block i fjeset heretter. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Tenk på alle rynkene du kommer til å få uten, så går det sikkert bedre. Jeg har absolutt ikke blitt saktere brun etter jeg ble utrolig effektiv i bruk av solkrem. Har solkrem til ansikt+øyne, lepper og kroppen. 3 forskjellige. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Har aldri vært det, men på mandag var jeg innom parfymeriet og kjøpte meg solkrem for ansikt, faktor 15 og så kjøpte jeg clarins selvbruningskrem for ansikt-den var kjempegod og lett å påføre!!! Har bestemt meg, skal aldri mer ha "naturlig" farge i ansiktet-vil forhindre rynker mest mulig! Fikk nettopp høre at jeg ser ut som om jeg 30 (og jeg er bare 23..) Mener selv jeg ikke ser så mye eldre ut da-men nå skal jeg virkelig ta vare på huden!!!! På kroppen er det verre med tanke på solkrem....Må vel begynne her også.... 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Har aldri vært det, men på mandag var jeg innom parfymeriet og kjøpte meg solkrem for ansikt, faktor 15 og så kjøpte jeg clarins selvbruningskrem for ansikt-den var kjempegod og lett å påføre!!! Har bestemt meg, skal aldri mer ha "naturlig" farge i ansiktet-vil forhindre rynker mest mulig! Fikk nettopp høre at jeg ser ut som om jeg 30 (og jeg er bare 23..) Mener selv jeg ikke ser så mye eldre ut da-men nå skal jeg virkelig ta vare på huden!!!! På kroppen er det verre med tanke på solkrem....Må vel begynne her også.... Ble det fin farge? ingen rynker? Bruker natusan holliday scin på kroppen, testet en serviett i ansiktet men synes ansiktet ble litt gult. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ble det fin farge? ingen rynker? Bruker natusan holliday scin på kroppen, testet en serviett i ansiktet men synes ansiktet ble litt gult. JA _kjempefin_ farge!!! Så ikke falskt ut i det heletatt, ikke skjolder-perfekt!!! Virkelig fornøyd med det kjøpet!!!!! Kjempelett å påføre også. Jeg brukte en bomullspad og klinte til, tok meg et minutt, sikkert mindre-kjempefint!!! Vil du fargen skal være dypere tar du bare på et par ganger!!! _Anbefales_ !!!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror det er ganske vanlig å få ennå flere føflekker når man er gravid. Huden "tar" også brunfarge lettere, pigmentene er visst annerledes. 0 Siter
Gjest kendro Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Bruker faktor 4 jeg. De med lav faktor tar uv-a strålene(de typtgående strålene som du får rynker av) like bra som de med høy faktor. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Bruker faktor 4 jeg. De med lav faktor tar uv-a strålene(de typtgående strålene som du får rynker av) like bra som de med høy faktor. 4?? Ikke rart Norge er på 3. plass når det gjelder hudkreft, bare New Zealand og Australia er foran oss.. Faktor 15 er et minimum. Man blir like brun uansett. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nei, ikke annet enn på stranda. Men jeg liker meg best i skyggen jeg da, hvis det er varmt nok til det. Merker godt at sola har blitt sterkere. Brukte bare 6 og 8 før, men nå bruker jeg femten. I syden bruker jeg 15 og sun block. Jeg har hud som lett får farge. Fargen sitter lenger når man bruker høy faktor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.