Gå til innhold

hva gjør jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest litt blyg bare..
Skrevet

det er en gutt som jeg synes er søt og som jeg ville likt å blitt litt bedre kjent med, snakke med osv.. har fått en del mld av han, der han bla. gir meg komplimenter og skriver ting som tyder på at han liker meg. men jeg vet at i 90% av tilfellene der han sender mld først, er han full, og han sier selv at han er litt pysete og sjenert. problemet er at det er jeg også, jeg tør heller ikke gå bort til ham å begynne å prate på fest f.eks. vi har vært på mange av de samme festene, men har aldri pratet skikkelig sammen, det meste av kommunikasjonen foregår over sms når en av oss eller begge har drukket.

det er så dumt, for jeg er så nysgjerrig på hvordan han er og jeg har lyst til å få kontakt med ham, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem... når vi har vært ute snakker vi avogtil sammen på sms etterpå, og da skriver han ting som "jeg ble litt skuffet over at du ikke kom bort til meg hvis du så meg..." men jeg vet bare ikke hva jeg skal si! på fest er det som om han nesten ikke tør å se på meg en gang, vi har 0 øyenkontakt..

jeg vil ikke virke for interessert heller, en av grunnene til det er at for å være ærlig så er jeg ikke vandt til at det er jeg som går etter gutten..har aldri vært særlig frempå, og samtidig er det en annen jente/veninne som jeg vet han pleier "flørte" en del med på fest, og jeg er usikker på hvordan de står i forhold til hverandre..

jeg kan ikke for det, er bare så redd for å drite meg ut, virke desperat og for interessert, redd for at ingen av skal ha noe fornuftig å si... men hvorfor skal det være så vanskelig når begge to har lyst å bli kjent med hverandre?! dette høres helt sikkert rart ut, har ikke opplevd lignende situasjon før, men det er noe med denne gutten som gjør meg enda mer...nervøs?og så har det nok noe med at jeg egentlig ikke har peiling på hvordan han er, har bare så lyst til å finne det ut... :):(

Skrevet

Kan du ikke sende en sms og skrive: Hei. jeg liker deg og har lyst til å bli bedre kjent med deg. Kan vi treffes?

Du kan f.eks foreslå å treffes på et sted dere kan gjøre noe sammen, f.eks bowling.

Jeg var også veldig sjenert og usikker på meg selv i forhold til gutter. Det var en gang jeg var interresert i en. Jeg viste interesse, tok initiativ, og ventet så på at han skulle ta neste skritt. Vi var på date noen ganger, men det skjedde liksom ikke noe mer. Etter ei stund tenkte jeg at han ikke var interessert, og jeg sluttet å ta kontakt med han.

Tilfeldigvis kom jeg i kontakt med han 5 år senere, da vi begge var opptatt på hver vår kant. Da snakket vi om det som skjedde den gang, og hvorfor det ikke ble noe. Det viste seg at han var så usikker på seg selv at han ikke våget å gjøre noe mer for at vi skulle bli sammen. Han hadde aldri vært sammen med noen før, og visste ikke helt hvordan han skulle oppføre seg.

Litt trist i grunn at to som er interresert i hverandre ikke får hverandre fordi de er så redd for å drite seg ut.

Så det beste er vel å iallfall prøve. Får du nei, så har du gjort det du kunne.

Gjør du ingenting, så får du heller ikke det du vil ha.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...