Gjest Jungeljenta Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er hjemme på sommerferie, og ser med gru at hagen er blitt en jungel. Foreldrene mine er skilt og det var mor som pleide ta seg av hagen. Nå er det far som bor her med ny samboer, og ingen som gjør det. Det er ripsbusker, solbær, bringebær, rabarbra, bambus, hekker som er mange meter høye, kompost, og eksotiske planter over alt. I mors glansdager var Hagelaget her på bevandring, og vi var alle stolte fordi det var så fint. Er det noen som har noen tips om hva vi kan gjøre? Skulle kjent en landskapsplanlegger som kunne komme med noen ideer.. Hagen er på størrelse med en liten fotballbane og strekker seg rundt nesten hele huset. Innsyn har man nesten ikke fra noen sider pga hekker og bambus som har tatt helt av. Skulle kommet på noe lurt som gjorde hagen lettstelt, men likevel bevarte noe av den gamle sjarmen. Ikke bare fjerna alt og gjorde om til plen. Det hadde vært moro å gjort noe med hagen for de som bor her. For det kan jo se ut som de ikke bryr seg så mye selv. Noen som vet hvor mye det kan koste å få noen til å komme å se og eventuelt tegne den om? Vi kan jo gjøre noe av jobben selv, men hverken meg eller min bror vet særlig mye om hagestell. Finnes det et realitiprogram for ekstrem hageforvandling? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.