Gjest Trøndra Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Vi var på Ringve museum i Trondheim i dag.Parkerte der og var inne i en halvtime.Kom ut å så at ruta på bila var knust og at dem har tatt lommebok med 1000 kr og alle kortene og 2 mobil telefoner som lå i hanskerommet.Vi anmeldte det til politi.Har del-kasko på bila og reise forsikring.Hva må jeg betale i egenandel?.Mobilene står på samboeren min men reise forsikringen på meg.Får vi dekt noe der?.Jeg er helt skjelven ennå.Det var skikkelig jævlig å oppleve dette, 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er du fra Trondheim? I så fall, så dekker ikke reiseforsikringen dette. 0 Siter
Gjest Trøndra Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er du fra Trondheim? I så fall, så dekker ikke reiseforsikringen dette. Bor i Trondheim ja.Det var noe hun på politiet sa.At kansje det gikk.Men hva med vinduet?.Hvor mye er det i egenandel? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bor i Trondheim ja.Det var noe hun på politiet sa.At kansje det gikk.Men hva med vinduet?.Hvor mye er det i egenandel? Ruta går på del/minikasco. Eieren av bilen vet hvor stor egenandel han har. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bor i Trondheim ja.Det var noe hun på politiet sa.At kansje det gikk.Men hva med vinduet?.Hvor mye er det i egenandel? Da må du lese forsikringspapirene. Det kommer an på hva du har betalt for = varierer mye. Europeiske reiseforsikring dekker ikke innen hjemkommunen, f. eks. Reise krever overnatting i noen forsikringer. Egenandel på vindu kan variere fra ca 1500-4000, f.eks. 0 Siter
Spirello Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Kjempekjipt.. men hvorfor legge igjen både lommebok og mobiler i bilen? Jeg tar med meg ting jeg har handla jeg, lar ALDRI noe jeg ikke vil miste ligge i bilen, for det er så fort gjort.. Håper du får igjen det meste da, og at vinduet ikke blir for dyrt.. 0 Siter
Gjest Trøndra Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Kjempekjipt.. men hvorfor legge igjen både lommebok og mobiler i bilen? Jeg tar med meg ting jeg har handla jeg, lar ALDRI noe jeg ikke vil miste ligge i bilen, for det er så fort gjort.. Håper du får igjen det meste da, og at vinduet ikke blir for dyrt.. Skulle bare inn på et museum i en halvtime.Var så dum at vi la tingene i hanske rommet for jeg hadde ikke veske og det ble så tungvindt å bære det.Men jeg har lært av mine feil.Får vel ikke sove i natt.Blir liggenede å tenke på hvor dum jeg var og hvordan jeg skl klare å betale ruten. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Skulle bare inn på et museum i en halvtime.Var så dum at vi la tingene i hanske rommet for jeg hadde ikke veske og det ble så tungvindt å bære det.Men jeg har lært av mine feil.Får vel ikke sove i natt.Blir liggenede å tenke på hvor dum jeg var og hvordan jeg skl klare å betale ruten. Spørs om vedkommende sto å så på at dere la tingene i hanskerommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.