Gå til innhold

innbrudd i bil

Anbefalte innlegg

Gjest Trøndra
Skrevet

Vi var på Ringve museum i Trondheim i dag.Parkerte der og var inne i en halvtime.Kom ut å så at ruta på bila var knust og at dem har tatt lommebok med 1000 kr og alle kortene og 2 mobil telefoner som lå i hanskerommet.Vi anmeldte det til politi.Har del-kasko på bila og reise forsikring.Hva må jeg betale i egenandel?.Mobilene står på samboeren min men reise forsikringen på meg.Får vi dekt noe der?.Jeg er helt skjelven ennå.Det var skikkelig jævlig å oppleve dette,

Gjest Flystripa
Skrevet

Er du fra Trondheim? I så fall, så dekker ikke reiseforsikringen dette.

Gjest Trøndra
Skrevet

Er du fra Trondheim? I så fall, så dekker ikke reiseforsikringen dette.

Bor i Trondheim ja.Det var noe hun på politiet sa.At kansje det gikk.Men hva med vinduet?.Hvor mye er det i egenandel?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Bor i Trondheim ja.Det var noe hun på politiet sa.At kansje det gikk.Men hva med vinduet?.Hvor mye er det i egenandel?

Ruta går på del/minikasco. Eieren av bilen vet hvor stor egenandel han har.

Gjest Flystripa
Skrevet

Da må du lese forsikringspapirene. Det kommer an på hva du har betalt for = varierer mye.

Europeiske reiseforsikring dekker ikke innen hjemkommunen, f. eks. Reise krever overnatting i noen forsikringer.

Egenandel på vindu kan variere fra ca 1500-4000, f.eks.

Skrevet

Kjempekjipt.. men hvorfor legge igjen både lommebok og mobiler i bilen? Jeg tar med meg ting jeg har handla jeg, lar ALDRI noe jeg ikke vil miste ligge i bilen, for det er så fort gjort..

Håper du får igjen det meste da, og at vinduet ikke blir for dyrt..

Gjest Trøndra
Skrevet

Kjempekjipt.. men hvorfor legge igjen både lommebok og mobiler i bilen? Jeg tar med meg ting jeg har handla jeg, lar ALDRI noe jeg ikke vil miste ligge i bilen, for det er så fort gjort..

Håper du får igjen det meste da, og at vinduet ikke blir for dyrt..

Skulle bare inn på et museum i en halvtime.Var så dum at vi la tingene i hanske rommet for jeg hadde ikke veske og det ble så tungvindt å bære det.Men jeg har lært av mine feil.Får vel ikke sove i natt.Blir liggenede å tenke på hvor dum jeg var og hvordan jeg skl klare å betale ruten.

Skrevet

Skulle bare inn på et museum i en halvtime.Var så dum at vi la tingene i hanske rommet for jeg hadde ikke veske og det ble så tungvindt å bære det.Men jeg har lært av mine feil.Får vel ikke sove i natt.Blir liggenede å tenke på hvor dum jeg var og hvordan jeg skl klare å betale ruten.

Spørs om vedkommende sto å så på at dere la tingene i hanskerommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...