stromme Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hvor lang tid tar det å kjøre fra Horten til Langesund. Hvor langt er det i km? 0 Siter
Gjest 1/2 time eller ca.2timer Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er ikke helt sikker, men det er nok over en times kjøring fra Horten til Langesund.. Vet i allefall at det er ca. 50minutters kjøring fra Horten til Larvik og det er ca. 5 mil... Vil ikke akkurat si eksakt hvor lang det er fra Horten til Langesund siden jeg er usikker, men antageligvis er det kanskje 1 1/2time eller 2 timers kjøring til Langesund fra Horten.. 0 Siter
Gjest 1 1/2 time eller ca 2 timer Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er ikke helt sikker, men det er nok over en times kjøring fra Horten til Langesund.. Vet i allefall at det er ca. 50minutters kjøring fra Horten til Larvik og det er ca. 5 mil... Vil ikke akkurat si eksakt hvor lang det er fra Horten til Langesund siden jeg er usikker, men antageligvis er det kanskje 1 1/2time eller 2 timers kjøring til Langesund fra Horten.. Skrev feil i nicket 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 www.gulesider.no - velg kart og reiserute - så får du i km i alle fall På startsiden.no under kategorien Reise - reiseplanleggere - finner du flere sånne søk, kanskje noen med tid også, jeg husker ikke helt. 0 Siter
Gjest Pastella! Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Vi reiser i sommer med båten derfra og kjører fra åsgårdstrand. jeg skal regne 2 timer selv om det sikkert ikke tar mer enn 1,5 time... God tur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.