Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg sender epost til gode venner med spørsmål om dagligsaker og ting. Ikke et jævla svar gidder de skrive. Til og med en melding om at en felles bekjent er død, gidder de ikke svare på. Det virker som en epost liksom ikke er "gyldig" ? Hva er dette for noe merkelig? Latskap? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Men i jøss og dager da, du må jo ringe eller sende sms og spørre om de leser eposten sin da. Jeg har minst 10 adresser, men leser bare mail på 2 av dem daglig. 0 Siter
Gjest nåkka sånt Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Kanskje du har misforstått. Jeg liker ikke å bli tatt for å være venninna til folk i huten og sturten. Jeg har 4 gode venninnner. Resten er omgangsvenner. Jeg gidder ikke å svare på alskens mail om ditt og datt. Men dødsfallsinfo hadde jeg nok svart på. Kanskje de er på ferie? Eller ikke sjekker mail så ofte? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Sist jeg fikk mail fra deg var: Thu, 18 Dec 2003 19:27:18 Den svarte jeg på 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Kanskje du har misforstått. Jeg liker ikke å bli tatt for å være venninna til folk i huten og sturten. Jeg har 4 gode venninnner. Resten er omgangsvenner. Jeg gidder ikke å svare på alskens mail om ditt og datt. Men dødsfallsinfo hadde jeg nok svart på. Kanskje de er på ferie? Eller ikke sjekker mail så ofte? Det er et kontinuerlig fenomen. De er glade for å få og de får det. Men det virker som de ikke føler at de trenger svare. Jeg sender ytterst få e-post uten at det er noe, og aldri til mange eller alle. De siste 30 er toppen til to og 25 er til en mottaker. 0 Siter
Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det var da frekt! Man skal da svare på mail! Jeg har noen venner som bor langt herfra som ikke svarer så raskt alltid. Kanskje de er på ferie? En melding om dødsfall bør man nå svare på. En venninne oppdaget at mine mail ble lagt sammen med "junkmail"..... Men så snart hun fant det ut ga hun beskjed. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Sist jeg fikk mail fra deg var: Thu, 18 Dec 2003 19:27:18 Den svarte jeg på 5. juli 2005 22:04 Hvis jeg ikke hadde svart på den innen kl 21 i dag, hadde jeg blitt etterlyst som død, fornærmet, sint, sur, osv. Jo senere jeg svarer, jo flere forsikringer og forklaringer må inkluderes. Det er jo søtt også da. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Rart at de ikke svarer på normale mailer med spørsmål i. Selv svarer jeg ikke på de utallige mailene som "venner" sender med søte bilder av kattunger som forteller dikt om hvor fantastisk livet er og hvor takknemlige vi skal være og hva Dalai Lama sier og den internasjonale vennskapsuka som er annenhver uke og som jeg må sende videre til 8 stykker for at noe fantasktisk skal skje meg... Andre normale mailer svarer jeg på om jeg ikke er midt oppi noe stressende, skal svare senere og glemmer det, det har hendt. Men da har jeg gjerne SMS-et eller ringt når jeg kom på det igjen når jeg sitter på bussen... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Rart at de ikke svarer på normale mailer med spørsmål i. Selv svarer jeg ikke på de utallige mailene som "venner" sender med søte bilder av kattunger som forteller dikt om hvor fantastisk livet er og hvor takknemlige vi skal være og hva Dalai Lama sier og den internasjonale vennskapsuka som er annenhver uke og som jeg må sende videre til 8 stykker for at noe fantasktisk skal skje meg... Andre normale mailer svarer jeg på om jeg ikke er midt oppi noe stressende, skal svare senere og glemmer det, det har hendt. Men da har jeg gjerne SMS-et eller ringt når jeg kom på det igjen når jeg sitter på bussen... Jeg får noen få morsomme epost, og svarer ikke på dem. Men sender så sjelden slike selv at det kan telles på en hånd hvert år. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Du har jo ikke meg på vennelista - så det vet du jo ikke noe om. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Rart at de ikke svarer på normale mailer med spørsmål i. Selv svarer jeg ikke på de utallige mailene som "venner" sender med søte bilder av kattunger som forteller dikt om hvor fantastisk livet er og hvor takknemlige vi skal være og hva Dalai Lama sier og den internasjonale vennskapsuka som er annenhver uke og som jeg må sende videre til 8 stykker for at noe fantasktisk skal skje meg... Andre normale mailer svarer jeg på om jeg ikke er midt oppi noe stressende, skal svare senere og glemmer det, det har hendt. Men da har jeg gjerne SMS-et eller ringt når jeg kom på det igjen når jeg sitter på bussen... *nikker* ...og alle brannmennene i bar overkropp. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 *nikker* ...og alle brannmennene i bar overkropp. Og jeg trodde "wet pussy" var nyfødt kattunge. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Og jeg trodde "wet pussy" var nyfødt kattunge. Hehe 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe Håper denne vises. http://forum.erotikknett.no/uploads/post-1569-1104350714.jpg 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Håper denne vises. http://forum.erotikknett.no/uploads/post-1569-1104350714.jpg Det morsomme er at det ligger på erotikknett, ironi i superklasse. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Rart at de ikke svarer på normale mailer med spørsmål i. Selv svarer jeg ikke på de utallige mailene som "venner" sender med søte bilder av kattunger som forteller dikt om hvor fantastisk livet er og hvor takknemlige vi skal være og hva Dalai Lama sier og den internasjonale vennskapsuka som er annenhver uke og som jeg må sende videre til 8 stykker for at noe fantasktisk skal skje meg... Andre normale mailer svarer jeg på om jeg ikke er midt oppi noe stressende, skal svare senere og glemmer det, det har hendt. Men da har jeg gjerne SMS-et eller ringt når jeg kom på det igjen når jeg sitter på bussen... har du ikke fått klemmesertifikatet da??? Det skulle bare videresendes til fem!!! 0 Siter
Gjest hører musikk Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Håper denne vises. http://forum.erotikknett.no/uploads/post-1569-1104350714.jpg Så nusselig... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 har du ikke fått klemmesertifikatet da??? Det skulle bare videresendes til fem!!! Det tror jeg at jeg har gått glipp av.. Hmm, dårlige "venner".. 0 Siter
Gjest brudevalsen Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 De er vel salig lei av deg da : ) Skriver du bare hver gang noen dør...hehe 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 De er vel salig lei av deg da : ) Skriver du bare hver gang noen dør...hehe Hm. Godt spørsmål. Telte litt, og av 100 er 82 svar på melding, 12 nye, 6 ubesvarte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.