Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 http://www.scalespace.org/2003/images/leopard%20man%20of%20skye.jpg 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Grøsser, jeg håper virkelig for hans del at det ikke er tatoveringer.... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hent børsa. Jeg trenger noe foran peisen. 0 Siter
Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hent børsa. Jeg trenger noe foran peisen. Ikke det vel! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ikke det vel! Var det ikke en leopard? Jeg vet en som alltid har villet elske på et ekte leopardskinn. 0 Siter
Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Var det ikke en leopard? Jeg vet en som alltid har villet elske på et ekte leopardskinn. Usj.... Det var ekkelt! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg får tåle det.. Eller så finner du sikkert et forum hvor du kan få trøst og terapi. Vi laget en byste av ordføreren i bjerk, og den sprakk i varmen. Jeg foreslo psykotreapi. 0 Siter
Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Eller så finner du sikkert et forum hvor du kan få trøst og terapi. Vi laget en byste av ordføreren i bjerk, og den sprakk i varmen. Jeg foreslo psykotreapi. Jeg trenger ikke å snakke om dette; så sårbar er jeg da ikke..... Du tuller du! 0 Siter
Gjest blind eller? Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Grøsser, jeg håper virkelig for hans del at det ikke er tatoveringer.... Du ser vel at dette er er påkleding?? 0 Siter
Gjest et bilde Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Du ser vel at dette er er påkleding?? Nei. 0 Siter
Gjest blind eller? Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Nei. Da er du blind. Lykke til med kurset i blindeskrift! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Du ser vel at dette er er påkleding?? Påkledningen er en liten pose i en tråd rundt midja som utstyret henger i. Resten er faktisk en gammel manns hud... Det er ikke jeg som er blind her. Prøv å forstørre bildet du... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Du ser vel at dette er er påkleding?? Som Skorpionfisken sier - påkledningen har han pikken og pungen i, resten av mønsteret er tatovert på. Har sett bildet før. Aldeles grusomt synes jeg! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Du ser vel at dette er er påkleding?? Det er ikke det. Har sett bildene og lest om denne mannen før. Han har alltid villet være leopard og leve i frihet. Han lever i skogen og går rundt slik, husker ikke rundt hvilken by. Dog stikker han innom vertshuset i byen for en øl nå og da og han er kjent av byboerne. Han er tatuert og det er kun rundt de edlere deler han har påkledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.