Gjest søvnløs om natta Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Mannen min går på rehabiliterings penger.Har gjort det i e 1 år så den stoper det snart.Trygdekontoret mener har skal starte å jobe igjen men han klarer ikke det.Jobber i hjemmesykepleien.operert i en for 2 ganger no men er ikke bra.Får vondt vist han går i 30 min.Jeg tjener 12000 i md.Det dekker husleie og barnehage og litt mat.Vist dem stopper trygden kan han søke om sosial hjelp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg tviler på at hvis du har en lønn på 12000 kr i mnd at dere har krav på sosialtrygd. Men dere kan jo søke så vil det bli satt opp regnskap i forhold til husleie og strøm. Dersom dere eier leiligheten vil dere antagelig få beskjed om at dere kan gå i banken og ta opp lån på leiligheten. Dersom dere leier, kan det bli forlangt at dere flytter til en billigere leilighet hvis det ikke er spesielle grunner til at dere må bli boende, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.