Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ifølge ekspertene på vektklubb.no skal midjen måles 2 cm overfor navlen. Det må da være individuellt? Jeg er så kort i overkroppen at jeg ikke er smales 2 cm over navlen, men like over den. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ifølge ekspertene på vektklubb.no skal midjen måles 2 cm overfor navlen. Samma hva hvem som helst sier så er jeg ikke enig i det. Vi er forskjellige i forhold til hvordan navnlen er plassert, kjære vene, det ser du vel selv på alle bare magene med piercing på om dagen Og hva om man "henger litt" der fremme da...da "faller" jo navlen nedover. Nei, den tar jeg ikke...sorry. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hengebuk? hvis man tar et målbånd /tråd og finner frem til der man er smalest, er ofte det lengre oppe enn de fleste ville tro. iallefall når man syr er det slik man måler. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 perfekt midjemål på en kvinne er 60cm!! 90 bryst 60 midje 90 hofter det er veldig gamle idealer, og jeg tror de målene blir sett på perfekt hvis man skal være modell....det sier kanskje litt.. 0 Siter
Gjest Slankeren Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ;o) Hva med menn da? Finnes det noe tilsvarende for dem? Ja, det finnes for menn også, men husker ikke helt hva den skulle være... 92/94 kanskje? Noen cm mer enn kvinner i hvert fall :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 perfekt midjemål på en kvinne er 60cm!! 90 bryst 60 midje 90 hofter Jeg er god selv om jeg har 92 bryst, 74 midje,98 hofter! Så det så! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 hvis man tar et målbånd /tråd og finner frem til der man er smalest, er ofte det lengre oppe enn de fleste ville tro. iallefall når man syr er det slik man måler. Mulig, men jeg er i alle fall smalere under ribbeina enn der jeg har ribbein. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg ville målt på det tykkeste stedet dersom jeg målte regelmessig for å sjekke formen. Men hvis du måler for å sjekke hvilken buksestørrelse du skal bruke, har jeg absolutt ingen aning. 0 Siter
Gjest silikona Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 det er veldig gamle idealer, og jeg tror de målene blir sett på perfekt hvis man skal være modell....det sier kanskje litt.. Modellene i dag er vel 90-48-50. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, det finnes for menn også, men husker ikke helt hva den skulle være... 92/94 kanskje? Noen cm mer enn kvinner i hvert fall :-) Det er langt større forskjell enn 4 cm på kvinner og menn hva overvekt angår. Vi er tross alt kraftigere bygd enn kvinnfolka. Selv er jeg rundt 90 rundt midjen dersom jeg er helt slapp, og jeg er overhodet ikke overvektig. Men jeg er ganske høy og muskuløs. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 perfekt midjemål på en kvinne er 60cm!! 90 bryst 60 midje 90 hofter *ler* En kjapp en her med tråd og linjal viste 85, 61, 84... 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det er langt større forskjell enn 4 cm på kvinner og menn hva overvekt angår. Vi er tross alt kraftigere bygd enn kvinnfolka. Selv er jeg rundt 90 rundt midjen dersom jeg er helt slapp, og jeg er overhodet ikke overvektig. Men jeg er ganske høy og muskuløs. Ja, det må være mer enn 4 cm forskjell på normen. For dere skal jo ikke gå inn i midjen. En mann "skal" være bredest over skuldrene, og deretter smalne gradvis nedover korpusen. Altså har dere smalere hofter enn midje, med mindre vommen svulmer. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Modellene i dag er vel 90-48-50. Ja, hofter har de i alle fall ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, det må være mer enn 4 cm forskjell på normen. For dere skal jo ikke gå inn i midjen. En mann "skal" være bredest over skuldrene, og deretter smalne gradvis nedover korpusen. Altså har dere smalere hofter enn midje, med mindre vommen svulmer. Stemmer. F.eks. bruker jeg 34 (tror jeg) i bukselivvidde, og det er ikke en stor mannfolkstørrelse. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Stemmer. F.eks. bruker jeg 34 (tror jeg) i bukselivvidde, og det er ikke en stor mannfolkstørrelse. Det kan nok stemme. Når jeg leser "Prozak og Lillemus" kommer melodien til "Tuppen og lillemor" av seg selv. Hehe, det kunne bli et artig og grisete vers. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det kan nok stemme. Når jeg leser "Prozak og Lillemus" kommer melodien til "Tuppen og lillemor" av seg selv. Hehe, det kunne bli et artig og grisete vers. De hadde nok blitt et flott par! 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jepp. Har du midjemål på over 88 cm er du altså ikke en kvinne. Ifølge Slankeren i alle fall. Selv trodde jeg kjønnsbestemmelse var på grunnlag av andre ting enn midjevidde. "Selv trodde jeg kjønnsbestemmelse var på grunnlag av andre ting enn midjevidde." Så feil kan man ta :-) "....................................." 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Mulig, men jeg er i alle fall smalere under ribbeina enn der jeg har ribbein. ) jeg er smalest der ribbena slutter 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Modellene i dag er vel 90-48-50. hehe, ja du sier noe der.men tror iallefall det var idealmålene for en modell for noen tiår siden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 jeg er smalest der ribbena slutter Og der ribbeina slutter er det jo ikke ribbein lengre. ) Jeg er også smalest der ribbeina slutter, men de slutter ikke så langt opp som 2 cm over navlen for min del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.