Gå til innhold

I found him - I lost him


Gjest it hurts

Anbefalte innlegg

Gjest it hurts

Bare noen tanker en tirsdagskveld...

Alle de andre veninnene mine forelsker seg stadig vekk, alltid en eller annen på gang. Mens jeg, omtrent aldri...Jeg har ikke klart å skjønne hvordan de blir forelsket så lett. Jeg skjønnte ikke hva som var galt med meg, hvorfor ble aldri jeg forelsket? Var jeg forferdelig kresen, jeg hadde ikke peil?

Men så en kveld traff jeg en fyr, han var bare helt fantastisk! Endelig, der var han, i levende person, ikke bare en drøm.

Jeg begynnte virkelig å like han, trodde kanskje følelsene var gjensidige...men alt tok en brå slutt.

Så sitter jeg her igjen da. Når vil jeg komme over han? Og hvor lang tid vil det ta før en like kjekk fyr dukker opp...?

Det virker helt fjernt...Det kommer til å ta en evighet...

En stund tenkte jeg at, la meg bare bli forelsket, om han er glad i meg tilbake betyr ingenting, bare jeg har en å vere glad i. Men der tok jeg feil...

Jeg får vel bare ta tida til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Så bra at du skriver om dette med tap av kjærlighet. Fordi det gjelder så mange av oss.

Forelskelse er så vidunderlig og tapet av den er like grusom.

Men dessverre, den samme medisinen gjelder for de fleste. Vi må lide oss gjennom det. Og måten å komme gjennom på er å bearbeide tapet.

Bruk venner og familie til å snakke om det. Og pass på deg selv. Vær snill mot deg selv i den nærmeste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kjenner meg igjen i det du skriver... Alle mine venner har nesten alltid noen på gang, gjerne flere samtidig. Men jeg klarer ikke å forelske meg så lett. Traff en gutt for flere måneder siden, og han likte jeg veldig godt. Det var lett å prate med han, og jeg likte skikkelig godt å være sammen med han. Men så greide jeg å rote det til.. Nå er vi bare venner, men jeg vil mer! Egentlig vet jeg ikke om jeg er forelsket i han, eller om jeg bare vil ha NOEN. Jeg er lei av å være alene, men det virker som om jeg aldri kommer til å møte noen.. Tror jeg må bare finne meg en eller annen gutt å rote med for å komme over han.. Nei, det er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...