Majja1365380494 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg skal holde tale i min brors bryllup,og for å bryte isen hadde jeg lyst til å starte med et dikt,men jeg vil at det skal være litt morsomt,og ellers hvis dere har noen andre forslag til meg,for å få igang talen,tas det i mot med takk. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hva med å la hele talen være et eneste stort dikt? Jeg skrev et dikt til venninna mi sitt bryllup. Det var på 15 vers, og var som en tale, bare på rim! Den ble veldig bra mottatt både av henne og av gjestene. Før jeg skulle lese det opp, fikk jeg to venninner til å dele det ut på ark til resten av gjestene, bortsett fra bruden. Et sjakktrekk - da slapp jeg å ha alles øyne på meg hele tiden. Da jeg hadde lest det (eller FRAMFØRT det), fikk bruden en egen utgave, men den var skrevet med sølvpenn på sort kartong, med masse bilder av henne, og innrammet. 0 Siter
Majja1365380494 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Hva med å la hele talen være et eneste stort dikt? Jeg skrev et dikt til venninna mi sitt bryllup. Det var på 15 vers, og var som en tale, bare på rim! Den ble veldig bra mottatt både av henne og av gjestene. Før jeg skulle lese det opp, fikk jeg to venninner til å dele det ut på ark til resten av gjestene, bortsett fra bruden. Et sjakktrekk - da slapp jeg å ha alles øyne på meg hele tiden. Da jeg hadde lest det (eller FRAMFØRT det), fikk bruden en egen utgave, men den var skrevet med sølvpenn på sort kartong, med masse bilder av henne, og innrammet. Jeg har absolutt ikke noe som helst annlegg for å skrive dikt og spesielt ikke på rim,men jeg syns uansett det var en kjempe god ide. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.