Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Og fengsle folk som kommer med slike teite utsagn... Eller de som påstår slike utsagn er teite. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Står du for piskingen da eller? Nei. Der har vi velvillige utsendte fra KrF. 0 Siter
Gjest sommernatten Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 50 piskeslag? Vil det få dem til å huske, tror du? 0 Siter
Gjest Svar til Mr. Pimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Eller de som påstår slike utsagn er teite. Hehe! Eller fengsle alle her i Norge... Ha en god kveld 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Vil det få dem til å huske, tror du? Nei. Men til slutt blir vi kvitt dem. Kan ikke ha folk som bryter regler vet du. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe! Eller fengsle alle her i Norge... Ha en god kveld Eller slippe fri alle som påstår å være representanter for alle i Norge. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Nei. Der har vi velvillige utsendte fra KrF. Tror du kjeder deg i kveld jeg. Men nå skal jeg ta kveld, så får jeg bekymre meg om piskeslagene i morgen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Tror du kjeder deg i kveld jeg. Men nå skal jeg ta kveld, så får jeg bekymre meg om piskeslagene i morgen. Og velvillige utsendte fra islamsk råd. 0 Siter
Gjest slank som faen Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Eller de som påstår slike utsagn er teite. Heeelt enig 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Heeelt enig De som "vi" kan telle mer enn 10 ribbein på. Når jeg tenker meg om er hovedgrunnen til at man ser 6-pack på menn at underhudsfettet er så tynt. Så å få en synlig 6-pack er resultatet av ekstrem slanking. I kasjotten med dem! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det er usunt. 50% av de som bør ta livsviktige medisiner glemmer å ta dem. Man kunne nesten mistenke at du har glemt å ta dine, jfr denne tråden 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Man kunne nesten mistenke at du har glemt å ta dine, jfr denne tråden Sergeant Pimmel Sir. All counted for. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Man kunne nesten mistenke at du har glemt å ta dine, jfr denne tråden Det er nå bare en da. *Hallo? jada overbetjent, jeg har tatt pilla. Helt sant. Dere kan senke beredskapen nå!" 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Da burde jeg blitt satt i fengsel nå med en gang. Har nemlig drukket en boks med øl i kveld....Og spist 5 flak potetgull. Hvor stor blir straffen min tror du? ;-) Stor. Øl er alkohol. Alkohol er et sentralstimulerende stoff. Hasj (THC) er et sentralstimulerende stoff. Ergo er alkohol hasj. Og hasj fører jo som kjent automatisk til heroin. Og det liker vi ikke. - Hilsen Mullah Høybråten og Yppersteprest Bondevik. "...................................." 0 Siter
Gjest fengslende innlegg Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Med tanke på alle de du nevner nedover i tråden her... kunne vi ikke like godt fengsle oss alle med det samme? Altså lage en gigantisk kinesisk mur rundt hele kloden, så vi alle havner i fengsel? Da kunne man la de mest usunne bygge muren, så ville vi kanskje ha blitt kvitt de fleste av dem innen muren sto ferdig, og dermed ville det blitt mer tumleplass for oss andre... Glimrende forslag, ikke sant? :-) 0 Siter
Gjest Barbara St. Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Får de slankekost i fengslene da? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Får de slankekost i fengslene da? Nei, for da kan de lett klemme seg mellom sprinklene og stikke av. Ikke får de rømme til maten heller, og fluktstoler er forbudt. 0 Siter
fresja Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det var før de fikk vann og brød i fengselet... Og så måvi fengsle de som røyker, drikker alkohol, lyver og driver hor. 0 Siter
Gjest Fedon Lindberg Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det var før de fikk vann og brød i fengselet... Og så måvi fengsle de som røyker, drikker alkohol, lyver og driver hor. Feite folk må ikke settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann linser! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det var før de fikk vann og brød i fengselet... Og så måvi fengsle de som røyker, drikker alkohol, lyver og driver hor. Ja, for det kan gå utover dem sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.