Gå til innhold

Vi burde fengsle feite folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feite folk må ikke settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann linser!

Fåreslår?!

Gisp, det er jo dyreplageri!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• fresja

1

• Prozak

1

• skorpionfisken

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg for min del ville gjerne fengslet røykere og dumme folk.

Det er bra jeg ikke bestemmer.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg for min del ville gjerne fengslet røykere og dumme folk.

Det er bra jeg ikke bestemmer.

Jeg er så dum at jeg ikke får lov å kjøpe øl etter kl 20 og blir nektet å kjøpe mer enn 20 paracet ad gangen. I Storbritannia er de enda dummere, der får de bare 8 paracet ad gangen.

Skrevet

Jeg er så dum at jeg ikke får lov å kjøpe øl etter kl 20 og blir nektet å kjøpe mer enn 20 paracet ad gangen. I Storbritannia er de enda dummere, der får de bare 8 paracet ad gangen.

Kan man gå ut av nærbutikken og gå inn igjen og kjøpe en pakke til tro? - det hadde gått et sted hvor ingen kjente en - de ville ikke husket deg - - en time etter - men på butikken hadde de det - har jeg lov å kjøpe Paracet HVER dag - eller ?!?! :)

Skrevet

Feite folk må ikke settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann linser!

Du er avslørt - den ekte Fedon ville ikke anbefalt BRØD :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Kan man gå ut av nærbutikken og gå inn igjen og kjøpe en pakke til tro? - det hadde gått et sted hvor ingen kjente en - de ville ikke husket deg - - en time etter - men på butikken hadde de det - har jeg lov å kjøpe Paracet HVER dag - eller ?!?! :)

Vet ikke.

Men paracet er ikke egnet til å drepe seg med, det gir en uhyre smertefull og langsom død. Da fins det andre metoder. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan få det.

Gjest Den ekte fedon Lindberg
Skrevet

Du er avslørt - den ekte Fedon ville ikke anbefalt BRØD :)

Feite folk må _ikke_ settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann og linser!

Skrevet

Feite folk må _ikke_ settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann og linser!

Takk - der var du ja! hehe

Skrevet

Stor. Øl er alkohol. Alkohol er et sentralstimulerende stoff. Hasj (THC) er et sentralstimulerende stoff. Ergo er alkohol hasj. Og hasj fører jo som kjent automatisk til heroin. Og det liker vi ikke.

- Hilsen Mullah Høybråten og Yppersteprest Bondevik.

"...................................."

Og samleie kan føre til dans har jeg hørt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...