Freya Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Feite folk må ikke settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann linser! Fåreslår?! Gisp, det er jo dyreplageri! 0 Siter
Champagne Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg for min del ville gjerne fengslet røykere og dumme folk. Det er bra jeg ikke bestemmer. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg for min del ville gjerne fengslet røykere og dumme folk. Det er bra jeg ikke bestemmer. Jeg er så dum at jeg ikke får lov å kjøpe øl etter kl 20 og blir nektet å kjøpe mer enn 20 paracet ad gangen. I Storbritannia er de enda dummere, der får de bare 8 paracet ad gangen. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg er så dum at jeg ikke får lov å kjøpe øl etter kl 20 og blir nektet å kjøpe mer enn 20 paracet ad gangen. I Storbritannia er de enda dummere, der får de bare 8 paracet ad gangen. Kan man gå ut av nærbutikken og gå inn igjen og kjøpe en pakke til tro? - det hadde gått et sted hvor ingen kjente en - de ville ikke husket deg - - en time etter - men på butikken hadde de det - har jeg lov å kjøpe Paracet HVER dag - eller ?!?! 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Feite folk må ikke settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann linser! Du er avslørt - den ekte Fedon ville ikke anbefalt BRØD 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Kan man gå ut av nærbutikken og gå inn igjen og kjøpe en pakke til tro? - det hadde gått et sted hvor ingen kjente en - de ville ikke husket deg - - en time etter - men på butikken hadde de det - har jeg lov å kjøpe Paracet HVER dag - eller ?!?! Vet ikke. Men paracet er ikke egnet til å drepe seg med, det gir en uhyre smertefull og langsom død. Da fins det andre metoder. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan få det. 0 Siter
Gjest Den ekte fedon Lindberg Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Du er avslørt - den ekte Fedon ville ikke anbefalt BRØD Feite folk må _ikke_ settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann og linser! 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Feite folk må _ikke_ settes i fengsel, med en diett på vann og brød! Jeg fåreslår herved vann og linser! Takk - der var du ja! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Stor. Øl er alkohol. Alkohol er et sentralstimulerende stoff. Hasj (THC) er et sentralstimulerende stoff. Ergo er alkohol hasj. Og hasj fører jo som kjent automatisk til heroin. Og det liker vi ikke. - Hilsen Mullah Høybråten og Yppersteprest Bondevik. "...................................." Og samleie kan føre til dans har jeg hørt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.