cecilie bjørklund Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Heisann! Jeg har et par spørsmål til dere angående føflekkreft! Jeg kjenner en mann som nettopp har fått den diagnosen, han er 79 år gammel, jeg har hørt at det er muli å leve med den type kreft i opptil 20 år!Er dette sant? I det tilfelle tror du at kreften kan ha spredd seg mye i løpe av de årene? vist det har spredd seg mye, hvilken behandlig må han da igjennom? Han har hatt en kul på brystet et par år nå, å det var fra denne de fant ut at han hadde føflekkreft!Så derfor lurer jeg også på om han kan ha hatt kreften i bare de årene der!eller om han virkeli kan ha hatt den i over 20 år!For det er vel ikke normalt at en så gammel mann får føflekkreft? Jeg hadde også satt veldig stor pris på om du/dere hadde orket å svare meg på disse spørsmålene! Hilsen fra Cecilie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190221-f%C3%B8flekkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.