Gjest Arrrrgggghhh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Er så lei av å lese i avisene (VG/Dagbladet) om det fantastiske sommerværet _vi_ har for tiden. Norge er liksom litt mer enn Oslo da. Her i Stavanger har vi hatt én sommerdag i år, torsdag 30. juni. Akkurat nå er det f.eks. 13 grader og overskyet. 0 Siter
pahn Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Her blir det 27 grader i dag. Varmest i Europa i følge CNN :-) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Varmt i Trondheim, men et helvete å sitte inne og arbeide. Fint vær er ikke nødvendigvis noe å rope hurra for. 0 Siter
asterix Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Er jo knallvær i det meste av landet nå da. Må jo være lov å snakke om finværet selv om det er litt dårligere enkelte steder. Ikke ofte det er jevnt varmt over så store deler av landet såpass lenge. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Her er det så varmt at man nesten koker bort. Jeg klippet plenen i går kveld og klarte ikke å begynne før kl 20, men det også var for varmt. Svetten silte. Godt å ta seg en kald dusj før jeg la meg da:-) Hentet avisen i dag tidlig kl 07 og det var glovarmt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Her blir det 27 grader i dag. Varmest i Europa i følge CNN :-) 27 grader, ja det kan jeg tenke meg.I dag var jeg ute i singlet og shorts kvart på seks og det uten å fryse! Vi får kose oss i varmen vi som kan :-) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 VG og Dagbladet er jo Oslo-aviser da:-) 0 Siter
Gjest Arrrrgggghhh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 VG og Dagbladet er jo Oslo-aviser da:-) Nei, de regnes ikke som lokalaviser for Oslo. De skal være riksdekkende. 0 Siter
flowy Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det var ganske bra fredag 1. juli også. ;-) Jeg irriterer meg like mye som deg over været.. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Trøst, trøst. Værmannen lovte 25 grader og knallvær i Rogaland fredag og lørdag. Og bedring ut over dagen i dag. Så hold ut! Ellers synes nå jeg at alt med måte er et bra motto. Nordland er i ferd med å smelte bort. Når det blir mere enn 30 grader er det ikke artig lenger. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vel, nå er det blitt sol og varmt her i Stavanger også! Og det blir bare bedre utover dagen, morgendagen og helgen *S* Så nå skal det soles og bades!! 0 Siter
Gjest Arrrrggghh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vel, nå er det blitt sol og varmt her i Stavanger også! Og det blir bare bedre utover dagen, morgendagen og helgen *S* Så nå skal det soles og bades!! Ja visst ;-) Det går opp og ned her i verden. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ta deg en tur! - tror vi har en seng ledig for tiden! hehe 0 Siter
Gjest Arrrrgggghh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ta deg en tur! - tror vi har en seng ledig for tiden! hehe Ja, søren og. Det kunne vært kjekt, du ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, søren og. Det kunne vært kjekt, du ;-) Ja, så kunne du gått tur langs jordene her og kikket på kuer og hørt på fugler og sånn 0 Siter
Gjest Arrrrgggghh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, så kunne du gått tur langs jordene her og kikket på kuer og hørt på fugler og sånn Nei, det ville jeg slettes ikke gjort. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Oslo ER norge, vet du..;-) Her er det ca 30 varme og knallblå himmel. hurra! *tusler ut igjen i været for å bade, grille og ølle* ;-P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Her er det sol og knallfint og jeg bor i Stavanger.. 0 Siter
Gjest Arrrrgggghhh Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Her er det sol og knallfint og jeg bor i Stavanger.. Ja, nå så. Men knallfint og knallfint, fru blom. Mørke skyer her på Madla akkkurat nå, men varmt nok. Endelig ! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, nå så. Men knallfint og knallfint, fru blom. Mørke skyer her på Madla akkkurat nå, men varmt nok. Endelig ! Blei mørkt her og nå! Forhåpentligvis blir det fint til helgen! *Krysse fingre og tær* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.