Gå til innhold

Fint vær ? My ass !

Anbefalte innlegg

Gjest Arrrrgggghhh
Skrevet

Er så lei av å lese i avisene (VG/Dagbladet) om det fantastiske sommerværet _vi_ har for tiden. Norge er liksom litt mer enn Oslo da. Her i Stavanger har vi hatt én sommerdag i år, torsdag 30. juni. Akkurat nå er det f.eks. 13 grader og overskyet.

Skrevet

Her blir det 27 grader i dag. Varmest i Europa i følge CNN :-)

Jeg er en annen
Skrevet

Varmt i Trondheim, men et helvete å sitte inne og arbeide. Fint vær er ikke nødvendigvis noe å rope hurra for.

Skrevet

Er jo knallvær i det meste av landet nå da. Må jo være lov å snakke om finværet selv om det er litt dårligere enkelte steder. Ikke ofte det er jevnt varmt over så store deler av landet såpass lenge.

Skrevet

Her er det så varmt at man nesten koker bort. Jeg klippet plenen i går kveld og klarte ikke å begynne før kl 20, men det også var for varmt. Svetten silte. Godt å ta seg en kald dusj før jeg la meg da:-)

Hentet avisen i dag tidlig kl 07 og det var glovarmt.

Gjest Aimabel
Skrevet

Her blir det 27 grader i dag. Varmest i Europa i følge CNN :-)

27 grader, ja det kan jeg tenke meg.I dag var jeg ute i singlet og shorts kvart på seks og det uten å fryse! Vi får kose oss i varmen vi som kan :-)

Petrine Eiffel
Skrevet

VG og Dagbladet er jo Oslo-aviser da:-)

Gjest Arrrrgggghhh
Skrevet

VG og Dagbladet er jo Oslo-aviser da:-)

Nei, de regnes ikke som lokalaviser for Oslo. De skal være riksdekkende.

Skrevet

Det var ganske bra fredag 1. juli også. ;-) Jeg irriterer meg like mye som deg over været..

Skrevet

Trøst, trøst. Værmannen lovte 25 grader og knallvær i Rogaland fredag og lørdag. Og bedring ut over dagen i dag.

Så hold ut!

Ellers synes nå jeg at alt med måte er et bra motto. Nordland er i ferd med å smelte bort. Når det blir mere enn 30 grader er det ikke artig lenger.

Skrevet

Vel, nå er det blitt sol og varmt her i Stavanger også! :)

Og det blir bare bedre utover dagen, morgendagen og helgen *S*

Så nå skal det soles og bades!!

Gjest Arrrrggghh
Skrevet

Vel, nå er det blitt sol og varmt her i Stavanger også! :)

Og det blir bare bedre utover dagen, morgendagen og helgen *S*

Så nå skal det soles og bades!!

Ja visst ;-) Det går opp og ned her i verden.

Skrevet

Ta deg en tur! - tror vi har en seng ledig for tiden! hehe

Gjest Arrrrgggghh
Skrevet

Ta deg en tur! - tror vi har en seng ledig for tiden! hehe

Ja, søren og. Det kunne vært kjekt, du ;-)

Skrevet

Ja, søren og. Det kunne vært kjekt, du ;-)

Ja, så kunne du gått tur langs jordene her og kikket på kuer og hørt på fugler og sånn :D

Gjest Arrrrgggghh
Skrevet

Ja, så kunne du gått tur langs jordene her og kikket på kuer og hørt på fugler og sånn :D

Nei, det ville jeg slettes ikke gjort.

laguna1365380434
Skrevet

Oslo ER norge, vet du..;-)

Her er det ca 30 varme og knallblå himmel. hurra!

*tusler ut igjen i været for å bade, grille og ølle* ;-P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Her er det sol og knallfint og jeg bor i Stavanger.. :P

Gjest Arrrrgggghhh
Skrevet

Her er det sol og knallfint og jeg bor i Stavanger.. :P

Ja, nå så. Men knallfint og knallfint, fru blom. Mørke skyer her på Madla akkkurat nå, men varmt nok. Endelig !

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, nå så. Men knallfint og knallfint, fru blom. Mørke skyer her på Madla akkkurat nå, men varmt nok. Endelig !

Blei mørkt her og nå! Forhåpentligvis blir det fint til helgen!

*Krysse fingre og tær*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...